4 - 5 juni brudar
har ni sett väderprognosen för helgen
regn i hela landet...
och vi som ska ha utomhusbröllop
har ni sett väderprognosen för helgen
regn i hela landet...
och vi som ska ha utomhusbröllop
Mmm, jag såg just den... Det ser dystert ut. Stackars er som ska vara ute! Har ni någon alternativ plan?
Vi ska ta kort utomhus, för vi gillar naturbilder mycket, men jag ska fråga om vi får låna kyrknyckeln, så att vi kan fota en del där inne också. Men trist är det!
Kanske att det inte blir riktigt så illa som det ser ut? Det brukar ju inte spöregna hela dagar...
jo vi har en inomhusplan men det blir ju inte lika mysigt som vid sjön under björkarna...
vi har tänkt ta alla bilder utomhus så där har vi faktiskt inget bra alternativ
men vi åker till den ort där vi ska gifta oss imorgon så vi kanske kommer på något bra inomhus alternativ för fotografering då
Ja, jag tycker verkligen synd om er. Jag ska själv nämligen gå på ett utomhusbröllop i helgen och jag undrar hur det blir?
Hoppas att ni får en härlig dag ändå, med alla glada vänner och släkt!
J imorgon är det dags, jag har inte riktigt fattat är nu är det dags. Ja regn blir det nog, men jag lever på hoppet, Bara det inte spöregnar hela dagen, men någon liten solstund blir det säkert. Värre för er som ska vara utomhus. För min del är det fotningen man är lite orolig för, men vi ska också ta i kyrkan om det regnar.