• Snigel

En månad kvar! 2/7-05

Hej alla brudar!
    Idag är det en månad kvar tills vi står brud och är så vackra som vi kan! Hur ligger ni till i planeringen? Vi ska träffa prästen på lördag, så efter det kan vi börja göra vigselprogrammet. Vi kanske ska börja be till vädergudarna om vackert väder nu, så att det helt säkert blir perfekt väder på vår stora dag!

/Snigel

• Svar på tråden En månad kvar! 2/7-05
  • Gumsigos

Mmmm vi får hålla tummarna, vi har ungefär ett år kvar så vi har en bit kvar...

Men man börjar ju få lite pirr i magen när man tänker på att det snart e dags att bokar kyrkan o sånt :)

• brud-05

Hej!
    Ja, idag har vi en månad kvar.. Nerverna börjar komma.. Vi har nog det mesta under kontroll, men ändå känns det inte så..
    Håller på o pillar med bordsplaceringen.. Ska göra vigselprogram också. Festprogrammet har vi lejt bort till värdparet. Känns skönt att slippa tänka på det, men jobbigt att inte ha kontroll..
    Fint väder har jag redan beställt!

• Snigel

brud-05:
    Vi har också lämnat över festprogrammet till vårt toastpar. Vi ska göra framsidan bara. Väntar på att pappret ska komma, så att jag kan börja med det!

• brud-05

Ja, det är skönt att ha lämnat bort det. Vi ska också göra framsidan. ( man måste ju ha lite kontroll..)
    Vi håller på och fixa dansmusik. Ska bränna skivor m blandad musik. Men det är så svårt att veta vilken typ av musik.. Dansband, disco? hur gör ni?

• Snigel

Vi har tur som har flera DJ:s i bekantskapskretsen. De har lovat att ställa upp och ordna spellistor, samt att spela lite under kvällens gång. Det får väl bli en blandning av det mesta antar jag. Eftersom vi båda dansar gammeldans också, så kommer det att bli lite så'nt med.

Vi har just valt ut bibeltexter och skrivit ut sångtexterna inför vigselsamtalet på lördag... Det börjar verkligen dra ihop sig!

/Snigel

Svar på tråden En månad kvar! 2/7-05