• ProudWoman

Efter en hel del strul så har jag hittat honom :-)

Har inte skrivit här på ett tag då jag ahr haft fullt upp... alla mina dejtingmissar har iaf lett till något bra. Jag har träffat någon och allt känns toppe, inte träffat som i att vi umgås, utan vi är ihop och jag har i princip inte varit i min lägenhet på en månad mer än för att kolla post och tvätta/hämta kläder... För första gången på en evighet är jag riktigt lycklig, det är ingen "tänk om" tvekan, det känns bara rätt, kan inte riktigt beskriva känslan

• Svar på tråden Efter en hel del strul så har jag hittat honom :-)
  • hjärn-ladyn (fd. augustibrud2004)

Vad härligt det låter! Finns det något bättre en vara kär om våren?! Ta vara på nyförälskelsen, den kommer inte igen!

• Meddelande borttaget
  • Nightingale

Åh vad härligt!! Tänk vad gött det vore att känna det där pirret igen och vara nervös varje gång man ska träffas!!!

Lycka till!!

• ProudWoman

jo då allt är toppen, men nu är vi borta från varann i 16 dagar för jag har först skolvecka sen en inplanerad resa till Taize som jag far till på lördag...

carro3: tja, vi möttes på nätet, och insåg att vi bodde i samma stad så på den vägen är det... vi började chatta och samma kväll så kom han över, jag var lite svårflirtad i början eftersom han inte alls är min "vanliga" typ men sen föll jag som en fura

• Ettolrach

Låter härligt, med vår och sommar framför er också!

Själv är jag gift med min nät-flört... :)

• ProudWoman

Ettolrach : Där ser man, då finns det ju hopp även för oss... har aldrig arit med om något som känns så rätt

Jo då, vår och sommar, vår full med skolarbete nu, men man får umgås när man kan, är ju iof där hela tiden även om jag gör skolarbete, och sommaren måste jag fixa ett jobb till så man ahr råd att leva....

• ProudWoman

jag ser så fram emot att bli klar med skolan (2007 ) så att man kan få semester och slippa leva som en kyrkråtta

• Meddelande borttaget
  • ProudWoman

carro3: några stycken men ingen det kändes riktigt bra med, och så ramlade han in när jag tänkte börja strunta i allt

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Efter en hel del strul så har jag hittat honom :-)