• Princessdiamond

22 april 2006, nu är det et år kvar!!

Ja tjejer (och killar) om ett år har vi fullt upp med de sista förberedelserna!!

iiii *pirra i magen*

*längta*

• Svar på tråden 22 april 2006, nu är det et år kvar!!
  • Miss FM

Hejsan! Och vad kul att höra att det är fler än jag och min sambo som ska gifta sig den 22 april. Det är ju onekligen mer populärt att gifta sig under sommaren. Men vi älskar våren och därför blir det då...

Vi bor just nu utomlands så vi får försöka fixa det mesta härifrån. Kyrkan är dock bokad sedan länge och nu åker vi på semester hem till Sverige i ett par veckor så snart ska förhoppningsvis lokalen också vara bokad. Vi funderar på Häckeberga slott utanför Malmö.

• Princessdiamond

vi är rätt många som skall gifta oss 22 april :D

hade jag haft tålamod nog hade det blivit först i september.. men men
    eg e vi såpass färdiga att vi skulle kunna gifta oss denna hösten, men så blir det iaf inte..

• Maya K

Princessd:
    hej.. har saknat dig på de andra trådarna.. hmm.. aja.. det är kul att se att du har det bra :)

• Princessdiamond

maya

jag har änn aldrig ngt att komma med i de andra trådaran känner jag ;)
    kul att ngn saknar mig *flina*
    saknar dig me ;)

• Maya K

princessd:
    hehe.. nej jag har heller inte så mkt att komma med men jag hittar på en massa... hehe... elelr hittar på gör jag ju inte men det är inget vettigt.. Nu ska jag ta och lägga mig.. det blir en tidig morgon för mig.. God Natt

• Princessdiamond

imorgon är det bara 9 månader kvar...

bara och bara.. ;)
    men men, det närmar sig iaf

• misich

Bara så att ni vet, 9 månader går fort!

Vi började planera när det var 9 månader kvar, och vi kände att det var hur mycket tid som helst kvar..

Nu är det bara 9 dagar kvar!

• Princessdiamond

jo, men vi har redan planerat i ca 8 månader... så vi är i stort sett färdiga...

• misich

Skön känsla när man känner att man är klar!

Nu är jag bara nervös......

• Princessdiamond

jodå, det hade väl varit skönt om man inte behövde vänta 9 månader till... ;):-0

• misich

Jag lovar dig.. tiden kommer gå så fort..

Svar på tråden 22 april 2006, nu är det et år kvar!!