agnelia och feb.brud
Det blir nog så, att det blir den stora klänningen, men jag kan inte riktigt fatta mod till mig att beställa än. Det är ju skitläskigt!!
Och 2,5m släp feb.brud!! Det blir nog maffigt!!
Skönt också att ni fick "rett ut" det hela! Säger bara, män.... Har flera gånger diskuterat det hela med min m2B också, och han säger samma sak att man ska tjata och påminna, men jag tycker inte att det känns särskilt kul att vara "gnäll-kärring" och pekpinne heller hela tiden. Man kan ju tycka att ett visst intresse måste finnas, eller? Jaja, ska inte trista ner här
Och Pysen! Välkommen hit! Skulle det kännas konstigt med 2 tärnor? Om det är så att du vill undvika att välja alltså.
Kan för övrigt berätta att jag har varit på bröllop i helgen. Ett helt magiskt bröllop som hade allt som jag vill ha i vårat bröllop!! Vigseln var vacker, men fartig o festlig. Brudparet vackert och nykärt och alla var så lyckliga! Så vad gjorde det att åskan gick lös och vattendropparna var gigantiska!!?
Ni kan få några härliga detaljer också, brudens klänning gick till knäna, alla "detaljer" var rosa eller cerisa (allt godis, välkomsdrink, servetter, bordsdekorationer, program o s v.) Det var hur fint som helst!!!