• JB/79

Upplåsbar Barbara

Jag ska "hämnas" på en killkompis som köpte en dildo och gav mig present (som jag öppnade inför släkt (!) och vänner) genom att köpa en uppblåsbar Barbara till honom i present...men jag vet inte vart i Stockholm (Södermalm har ju endel sexbutiker, eller?) man kan köpa en och vad dom kostar??? Hjälp?!

• Svar på tråden Upplåsbar Barbara
  • Ettolrach

De är rätt dyra tror jag, men sök på Google så kan du nog hitta något.

• f.d. Svart brud

Uppblåsbara dockor är jättedyra. Minst 1000 kr och uppåt. Varför inte satsa på en erek*ionsring eller en vibrerande lösv*gina? Billigare och säkert lika pinsamt! ;)

Kan beställas via internet på t ex www. lustparty. se eller www. lustgarden. se
    Båda företag är seriösa och kvinnoägda... ;)

Lycka till!

• vixen not a tramp

Finns ju uppblåsbara får och kossor oxå, med hål för ..... en sån är nog inte så dyr, men pinsam och lite smårolig!

• frulan

Här kommer ett till seriöst, kvinnoägt

www. sexliv. com

En gammal granne till mig. Himlans bra då vi fick köpa saker till inköpspris (billigt värre)

• frulan

Oj, förresten, gjorde jag reklam nu?!
    Menade inte det, men det är en bra sida

• barba blå

...annars kan du ju alltid köpa en förlängare :) Vi gjorde det till en kompis och den kostade drygt hundra kronor.

• Zinara

Finns massor tre på söder kommer inte ihåg några namn dock sen finns Blue Vision Inne vid F-plan slå upp det i telefonkatalogen

• pepperoni

En liten undran, varför råkar det vara smileysar i alla inlägg utom ett bara för att det handlar om 6? :)

Svar på tråden Upplåsbar Barbara