• socker­moleky­l
    Äldre 18 Mar 19:11
    1495 visningar
    5 svar
    5
    1495

    Chantals tårta!!!

    Hej.

    Var idag och bestämde tårta till våran dag. Trodde det skulle sbli super svårt eftersom jag hade inte sett en enda tårta som jag verkligen ville ha när jag har tittat i tidnignar och på nätet. Men herre gud vad fel jag hade. Vart helt kär direkt. En underbar tårta med färska jordgubbar i, vit marispan, vita och ljusrosa rosor och lite mer vackra detaljer. Jag är såååå nöjd. Den kommer bli helt underbart fin. Och dessutom gjorde hon en tårta medans vi väntade som såg likadan ut fast mindre än den som vi har på bröllopsfesten. Och den lille tårtan fick vi ta hem. Åt en bit nu efter middagen och den var såååååååå god. Ohh dom är jätte bra. Och super blilliga. 25kr per bit. Och dom är underbara.
    jag flyger på små marsipanmoln just nu.
    Är såååå himla nöjd.
    Ska ni köpa tårta..även om det inte är till bröllop...så gå helt klart till Chantals. Dom är bäst. På allt inom konditori. Kan bara säga bra saker*ler*

    Ta hand om er.
    Kramizar

  • Svar på tråden Chantals tårta!!!
  • august­ibrud0­5
    Äldre 18 Mar 19:21
    #0

    jag har bara hört bra om Chantals tårtor, men på bröllopsmässan sa dom att bröllopstårtorna kostar 35 kr biten, moussetårtan 45 kr biten.
    Funderar på att ta våran tårta därifrån också.

  • Jenjo
    Äldre 18 Mar 19:44
    #0

    Till oss sa hon 25 för vanlig och 30 för mousse när vi var och pratade med henne för en månad sedan ungefär. Vi har valt moussevarianten, väääääldigt god kan jag säga!

  • socker­moleky­l
    Äldre 18 Mar 20:23
    #0

    Jaha men till oss sa hon 25kr och det är vad vi betalar. men sen tillkommer ju utkörning och ev caketopper. Vi vald en där. Men man kan nog köpa en egen. Funderar lite grann på att byta men jag vet inte. Alltså caketop.

    Ja vi funderade lite på mouse eller hur det nus tavas*ler* Men föll ju för denna vackra tårtan.

  • august­ibrud0­5
    Äldre 18 Mar 20:27
    #0

    jag smakade moussetårtan på mässan och den var ju helt suveränt god.
    Jag tyckte 45 kr var alldeles för dyrt.
    30 kr är ju helt ok så jag måste nog gå ner och boka in ett möte med dom.

  • Brud76
    Äldre 11 May 22:14
    #0

    Jag har beställt moussetårtan på chantal´s och betalar 30 kronor biten.
    Suveränt god.

Svar på tråden Chantals tårta!!!