• Merkurius

inrutat och enformigt s-x

När jag läst runt lite här på forumet blir jag nyfiken på andras sxe-liv jämfört med mitt och min sambos.

Jag tycker vi har ett väldigt enformigt och inrutat sxe när det väl blir dags;
    Utan att bli för intim brukar det se ut så här;

Först lite smek och kel (Jag mest på henne)
    Jag ger or-ls-x
    och till sist själva sxet.

Så här ser det ut 95 gånger av 100. Är det jag som har för "höga krav" och att det är så här alla har det, eller hur varierat sx-liv har ni där ute?
    Det är inga "sexnoveller" jag är ute efter men ni förstår vad jag menar

• Svar på tråden inrutat och enformigt s-x
  • marriedbitch

Pröva ananlsex det fick fart på vårat samliv, vi har ett underbart sexliv nu och jag får extremt sköna orgasmer vid analsex, glöm bara inte att använda myyycket glidmedel!

• 23.7-brud

Håller lite med Cassiopeja. Jag i alla fall är sån att jag inte kan koppla av (och ha 6)ifall diskbänken svämmar över, dammråttorna lever loppan, maten är ogjord och tvättkorgen är full plus att flera omgångar rentvätt redan ligger runt omkring i huset på väg att vikas...

Det är ju inte alla dagar allt är sådär bedrövligt, men det räcker också med att man haft en tung dag på jobbet plus EN av dessa saker.

Försök tänk på detta och (prata) LYSSNA på henne. Obs! Nu säger jag ju inte att du INTE annars gör det! Men en vink...

Sen borde vi som har svårt att "släppa allt" tänka mer på vad vi egentligen vill... och det är ju inte svårt att avgöra

Dessutom påverkar ju mannens spermier kvinnans humör positivt (vetenskapligt bevisat!)

• Merkurius

crud:
    Jag pressar henne inte. Inte vad jag vet iaf. Jag har nu inte sagt ett ord om sex på en dryg månad för att hon kanske själv skulle bli sugen, men inget har hänt än.

Cassiopeja:
    Hon vet att jag tycker om henne och att jag vill ha mycket sex med henne. Och hon gillar det ju när det väl bär till.

Texas:
    Nope.. inga hormoner här..kondom som gäller

marriedbitch:
    Analsex? Gärna.. det är sånt jag drömmer om, inte bara på henne, utan även ömsesidigt . Har försökt föreslå det, men det är som allt annat, när jag frågar vad hon vill, så blir det "jag vet inte". Hon verkar inte ha några fantasier (Jag har nog fått allihop), hon är inte nyfiken på nåt..

• marriedbitch

Analsex är hur underbart som helst, jag var jättetveksam till det från början men nu bara älskar jag det, min man och jag har sex i princip minst en gång om dagen, inte alltid förstås men oftast! Det jag gillar med analsex är känslan av att bli straffad samt att det känns lite tabu osv. Försök du få med hene på det, börja med att sticka upp ett finger lite försiktigt nästa gång ni kommer till om det nu blir nån mer gång:) lycka till!

• Merkurius

marriedbitch:
    Problemet är att jag inte vet hur jag ska ta upp det med henne. (Inte bara analsexet). Vad kan jag säga som inte bara skrämmer iväg henne ännu mer? Jag kan ju dessvärre inte bara köpa en strap-on och hoppas på det bästa..

• Man 35

Nu vet jag inte hur er relation ser ut i övrigt, men vad det gäller sexbiten kan jag se en hel del paralleller till hur jag hade det min numera f.d. fru.

Det var i princip alltid jag som tog initiativ till sex, men när vi väl startat så verkade hon intresserad.

Efter många turer (kolla tråden Råd i krissituation), så kröp det fram att hon inte kände någon åtrå och attraktion till mig, och det var därför hon aldrig tog initiativ.

Under äktenskapet så fick jag aldrig riktigt ihop hur hon kunde verka njuta av sex när vi väl hade det, men att hon aldrig själv tog initiativ till det. Nu i efterhand så har hon förklarat att det berodde just på att hon inte kände någon egentlig lust att ha sex med mig, men när jag väl startat det hela så var det ju rent kroppsligt skönt för henne.

Nu säger jag inte att det förhåller sig på det sättet för dig och din fru, men för min *egen* del så kommer jag i nästa relation lyssna mycket mer på magen än på hjärnan. Om den kvinna jag lever med inte visar någon entusiasm inför att ha sex med mig så är det något fel. Punkt.

Det fel jag gjorde i mitt f.d. äktenskap var att jag hittade rationella förklaringar till varför hon inte tog några initiativ; hon är blyg, hon är trött, hon har det stressigt på jobbet, etc, etc.

Visst, ibland kan det vara så, men när det fortgår en längre tid, och man som jag gjorde påpekar att man längtar efter att hon visar samma intresse som man själv visar, utan att något händer, well... i min bok är något seriöst fel.

• Juvelia

men om hon verkar ha lite s*xlust tror jag inte an*ls*x är lösningen, risken är nog att det blir tvärtom då, att hon blir ännu mer ointresserad.
    tror att mer romantik kan vara lösningen istället. eller typ att du pratar om vad du vill göra med henne, bygger upp spänningen när ni ser på tv osv.

• pumpa

Nightingale

Håller med dig- Jag kastade ungarna till svärföräldrarna och stoppa in frugan i bilen å for upp till Åkerblads på en miniweekend. räkna med 2200:- p/p + dricku. Bäst tycker jag rummen i den gmala delen är. Må men romantiska. Hade en kall skumpa i skuffen som vi öppnade när vi varit på rummet i 3 minuter. Efter 4 minuter gnisslade sängen....

Åkerblads- om du vill rasta pålen... (skämt åsido)

• Cassiopeja

Merkurius..

Angående anal6 så är ju det lite främmande för vissa! Testa hur hon reagerar när du smeker eller slickar "därbak" på henne, gillar hon det så kan du kanske ta det vidare till nästa nivå. Tycker hon att ett finger i rumpan inte är någe kul så lär hon inte vilja ha något annat där heller! Var lyhörd!!

• Plastgroda

Merkurius:

Har iofs inget battre forslag, men vad galler analsex avgudar jag det! Fingrar i rumpan, daremot, ar bland det mest obehagliga jag vet.

Nagot som kan fa mig avtand ar om jag kanner press pa mig, tex om jag marker vartat det barkar redan innan jag sjalv hunnit komma igang. har du provat att gosa/hangla UTAN att det leder nagonvart? Narhet ar tokviktigt i ett bra sexliv, det ar jag overtygad om. ett gammalt kinesiskt ordsprak (mycket fritt oversatt) sager nagot om att for att en kvinna ska gilla sex ordentligt behover hon trygghet och karlek i ett dygn dessforinnan. Kanska kan vara vart att testa?

Lycka till!

• kanada

Ja, rådet är nog att ta det försiktigt, så att det inte blir galet! Försök att föra sex på tal och visa att du gärna vill tala om det och att du vill att hon beättar hur hon känner och vad hon vill. Hon kanske tycker det känns pinsamt och ovant att prata om sex, men om du visar att det är viktigt för dej, så kanske hon kommer igång!

• halstabletten

Jag trot att ordentlig uppvaktning kan vara det som krävs för att få henne att slappna av och bli på humör. När ni sedan väl har sex så kan du ju helt enkelt lite dikret fråga om hon kan göra så och så, för att det tycker du att är skönt. Eller om hon skulle kunna tänka sig att testa en ny sexställning.

Att sedan alla inte tänder på analsex (däribland jag själv och mååånga av mina tjejkompisar) tror jag är något du bör vara beredd på. Jag kan bara tala för mig själv när jag säger att jag blivit fly förbannad när tidigare pojkvänner försökt initiera analsex lite halvsmygandes så där. Jag tror att det är bättre att lägga korten på bordet istället för att försöka stoppa in ett finger bara så där.

Du sa för övrigt att du "vet vad du går miste om"...det känns inte som den bästa attityden i ett förhållande. Jag hoppas verkligen att du inte sagt så till henne, i så fall har jag full förståelse till varför hon tappat lusten.

• halstabletten

Tror, diskret skulle det givetvis stå...

• SYL

skam bort henne mer! sen tror jag att det ar som sa att alla ar inte lika intresserade av sex. kanske tar hon inte initiativ heller for att hon ar van att du gor det.
    om hon velat ha analsex sa hade hon nog sagt det. de flesta tjejer verkar inte gilla det och om man nu haft lite rutin sa tror jag inte det ar det basta att borja med, men kop en bok som ngn sa.. det finns manga.

Svar på tråden inrutat och enformigt s-x