• SYL

Hjarnan vill men inte kroppen

Hej!
    Jag ar saker pa att mitt problem ar ganska vanligt sa jag hoppas pa tips och rad fran er tjejer (och killar?) dar ute.
    Jag vill ha sex med min pojkvan, men jag har sa svart att komma igang. Blir ALDRIG fysiskt upphetsad, bara psykiskt. Dessutom blir jag latt om nar vi har sex (inte vestibulit, har kollat, tydl. "bara" ovanligt kanslig enl gynekologer)
    Har varit san har i flera ar och oavsett pojkvan, det ar alltsa varken "fel" pa killen eller relationen..
    Min pojkvan sager att det inte gor nagot och att jag inte ska bekymra mig, men jag kanner mig sa taskig och ego for nar vi val har sex sa tappar jag lusten helt nar det gatt for mig, vilket betyder att han blir "snuvad pa konfekten" sa att saga.
    Hur hittar man orken, lusten etc?

• Svar på tråden Hjarnan vill men inte kroppen
  • Cassiopeja

Om jag förstår dig rätt så har du inga problem med att få orgasm, eller!? Klart att killen inte tycker att det är så kul om du inte vill längre när DU har kommit men inte HAN.. Vet själv hur roligt det är när grabben "rullar av" och somnar när han är klar och JAG bara har börjat, det är ganska frustrerande och som du själv säger- egoistiskt! Förstår inte heller vad du menar med "inte fysiskt upphetsad", du får ju orgasm!? Om du får ont kan ni ju prova med glidmedel!

• Xite

Jag tror inte att du ska vara så orolig om du faktiskt får orgasm emellanåt. Då bör du ju också bli upphetsad.
    Det är jättempnga som inte "kan" mera efter en orgasm. Det kan man träna upp.
    I annat fall finns det ju tusen andra saker du kan göra för honom när du är "färdig", så att säga. På så sätt får ni ju båda vad ni vill ha i slutänden.

Sean håller jag inte alls med om att det är egoistiskt att inte ha lust mera. Är man inte upphetsad så är man inte.

• svmm

hej

Jag måste säga att jag känner mig. Man vill så gärna ha sex men det händer liksom inget, kroppen hänger inte med. Jag har ätit p-piller i många år, när jag höll uppe med dom så blev det jättestor skillnad. Äter du p-piller? I så fall tycker jag du ska prova nå annat ett tag få se om det blir bättre.

Jag instämmer också i att det inte är egoistiskt att inte ha lust mera.

Hoppas det blir bra snart!

• annaglitter

Prova att bara mysa med varann, superlånga förspel där du koncentrerar dig på att få honom att njuta, med mun händer smekningar, ja du vet. Jag kan bli så där ibland om jag känner mig pressad, som du verkar känna dig nu. Strunta i "instoppandet" i tankarna ett tag och se vad som händer.

• Cassiopeja

Känner att jag vill förtydliga vad JAG menade med "egoistiskt" i mitt inlägg tidigare..
    Som jag tolkade trådstartaren så ville hon sluta med sexet när hon kommit även om inte killen var klar? Givetvis kan man inte tvinga fram lust när den är borta, men som "Xite" skrev i sitt inlägg så kan man ju göra det skönt för killen på andra sätt än att fortsätta själv samlaget om man får ont eller inte vill mer!
    Om killen kommer innan JAG är klar så får han gärna göra det för mig på något annat sätt om han inte kan/vill fortsätta..
    Båda parter bör väl få ut det de vill ha av sexet tycker jag? Förstår om grabben "känner sig snuvad på konfekten" annars!

• SYL

Hej igen!
    Nix, ater inte p-piller, daremot jobbar jag mycket (9-19) vilket inte ger sa mycket energi over. Min pojkvan jobbar iofs annu mer, men han ar alltid redo anda haha!
    Jag kanske borde fortydliga mig lite, jag har liksom ingen ork, sex blir "jobbigt", och sen far jag daligt samvete for att jag inte pallar liksom. Vi har ju saklart pratat om det och han tycker att jag ska skippa prestationsangesten, vilket ju forstas ar en mycket bra ide. Lattare sagt an gjort dock!
    Man far alltid hora om att det ar tjejer som vill halla pa jamt och hur lange som helst och att deras killar far prestationsangest och sa tusen tips pa hur killen kan halla pa langre, komma igen efterat etc. Men jag har aldrig hittat nagot om det omvanda forhallandet. Tjejer som har vestibulit tex, hur fungerar samlivet i de forhallandena? Eller tjejer som fatt barn och tappat lusten? Eller sana som jag, varken barn eller vestibulit att "skylla pa". Det var darfor jag skrev, for att se om det kanske fanns nan tjej dar ute som kande igen sig och kunde dela med sig av sina erfarenheter.

Svar på tråden Hjarnan vill men inte kroppen