• Annie7­4
    Äldre 21 Jan 16:56
    1260 visningar
    9 svar
    9
    1260

    Bröllopsmässa i Norrköping

    Vet någon när bröllopsmässan är i Norrköping, vid Himmelstalund? Hörde något om sista helgen i januari men hittar ingen info om det.... Stämmer det att det är en mässa snart? Eftersom jag inte bor i Norrköping men ska ha bröllopet i närheten vore det trevligt att få tips på leverantörer...

  • Svar på tråden Bröllopsmässa i Norrköping
  • maj-05
    Äldre 21 Jan 17:36
    #0

    Hej! Jag har hört att bröllopsmässan i Norrköping ska vara den 30 jan kl. 11-16 på himmelstalunds brunnsalong. Bor inte heller i Norrk och skulle också gärna vilja gå, men tyvärr passar inte den dan. Får du tips på frisörer så får du gärna berätta om det här när du har varit på mässan.

  • Minell­e
    Äldre 29 Jan 10:56
    #0

    Det kommer en till bröllopsmässa den 20 februari på Borgen.

  • na76
    Äldre 6 Feb 18:06
    #0

    Hej

    Minelle
    Var ligger Borgen och vad vet du mer om den mässan?

  • Minell­e
    Äldre 14 Feb 20:06
    #0

    Borgen ligger i Norrköping, tror det hör till klockaretorpet. Där 3:an slutar. Folk borgen brann ner för ett tag sedan, och har nu byggds upp.

    11-16 och kostar 70kr. Läs mer på :

    www.detskavifira.com

  • na76
    Äldre 15 Feb 13:14
    #0

    Hej

    Minelle: Tack för informationen. Jag såg ditt namn under utställare. Är det du som ställer ut där och isåfall vad är det du visar?

  • Minell­e
    Äldre 15 Feb 17:52
    #0

    Japp, det är jag. Jag gör handgjorda inbjudningskort och säljer material till att göra egna kort.

    Om du kollar i branchregistret så finns jag med där. ;)

  • _Josef­ine_
    Äldre 20 Feb 21:45
    #0

    Är det någon som vet om det kommer att komma en mässa till i himmelstadlunds brunnsalong inom kort??

  • Minell­e
    Äldre 21 Feb 20:02
    #0

    Har inte hört något. Har däremot hört det rycktas om en på HC - Hagebycentrum, i maj.

  • AnnaNr­k
    Äldre 27 Feb 19:41
    #0

    Nästa bröllopsmässa på Himmelstalunds Brunnsalong är den 22 Januari 2006 För er som vill veta ;)

Svar på tråden Bröllopsmässa i Norrköping