• wera
    Äldre 13 Jan 13:34
    17208 visningar
    24 svar
    24
    17208

    löshår/extensions-nackdelar/fördelar

    Jag har väldigt tunnt hår, men har nu brjat fundera över löshår. Jag är dock rädd för att det kommer att synas i mitt ganska korta och mycket tunna hår. Håret är allt från 4 cm till 15 cm långt. Går ner till öronen, inte allt endel är på utväxt. Jag har inte tänkt att förlänga håret utan göra det tjockare.
    Har varit hos frisör som sa att jag har tunna hårstrån vilkakan gå av om man har för tjocka
    löshår/extensions eller vad det heter. Hur många av er har märkt att håret går av av löshår? Bör jag köpa löshår på liten klämma eller limma fast? Hur tar man bort utväxt löshår när det är fastlimmat?)Jag kommer att gifta mig i juli och vill inte få mitt hår förstört förre bröllopet samtidigt vill jag inte gå runt och känna mig kal. Jag har tappat jätte mycket hår pga amning. Vill känna mig fin i håret. Litar inte fullt på frisören hon vill ju tjäna pengar samtidigt var hon ärlig och sa att jag har tunt och skört hår men lite tunna extensions kunde hon sätta in.
    Vad tror ni? Vilka är nackdelarna? Även fördelarna? Syns det efter ett tag att man har löshår - blir löshåret torrt och poröst efter all schamponering och föning?

  • Svar på tråden löshår/extensions-nackdelar/fördelar
  • wera
    Äldre 18 Jan 20:59
    #0

    Någon som vet en duktig frisör i Göteborgsområdet?

Svar på tråden löshår/extensions-nackdelar/fördelar