kan man bli förlåten?
Ja jag säger det med en gång! JAG HAR VARIT EN SKITSTÖVEL!!!!!!!!
För 6 år sedan så befann sig jag och min sambo i en kris som resluterade i att jag var otrogen med en betydligt yngre kvinna (jag var då 33 hon var 22). Jag lämnade min sambo och flyttade hem till min nyfunna "kärlek" men som tur var så vaknade jag upp och insåg vad fasen jag höll på med, det skulle aldrig hålla då hon var långt ifrån mogen att stadga sig.
Sagt och gjort jag lämnade henne, tog kontakt med mitt X endast för att försöka förklara varför jag sårat henne och kanske på något sätt be om förlåtelse.
Nu föll det sig så att vi hittade tillbaka till varandra igen och fortsatte vårt förhållande och jag har varit en snäll pojke sedan dess, har inte ens tittat på någon annan. Nu har vi trillat ner i ett mörkt hål igen och då får jag dessa saker slängda i ansiktet, saker som att hon aldrig kan lita på mig och alltid blir påmind om det jag har gjort mot henne. Vad skall jag göra? Är det kört? Jag vägrar att gå på tå resten av mitt liv bara för att inte riskera att det blir bråk igen. Som det känns nu så tar jag mitt pick och pack och flyttar till en lugnare vrå.