• Svar på tråden Linda Rosing och Fadde
  • Heroine

Vitklädd i vinter: han som var manager för Tribal Ink i TV-serien Wannabe för ett bra tag sen. Han blev sparkad... Dessutom har han drivit lite samma verksamhet som Brinkenstjärna med dokusåpakändisar som dragplåster på krogen. Det senaste är att han tydligen har spelat in en singel nu och satsar på att slå igenom som rapartisten Pimp Diddy. Han är nog mest känd för hur han ser ut...

• Kay

Nu är de ihop igen..... SUCK! Värre mediajagare har jag aldrig sett!

• Ei saa peitää

Haha. Ja vad ska man säga. Hon verkar rädd för att hamna i skymundan.

• Strulan

Så länge hon inte målar sig blå eller fejkar en våldtäckt som vissa andra är jag glad....

• Zippolina

Haha, dom är för goa Så då lyckades dom ta sig ännu ett varv i pressen med sitt "förhållande"
    Skulle vara intressant att höra hur dom diskuterar vid middagsbordet -Jodu Fadde, nu har det varit tyst om oss ett tag vad ska vi hitta på? -Tja, vi kan ju gå ut o berätta att vi ska ha barn, göra en abort, köpa ett hus, vara otrogna eller nån av oss kan ju bli bli sjuk... -Näe det har vi ju redan gjort, vi måste komma på något annat....

• Galenpanna

Hörde från en säker källa att Linda och Faddes historia är just en HISTORIA för att bli omskriven, dvs de hittade på att de var ett par, aborten osv. Fruktansvärt tycker jag men vissa upphör aldrig att förvåna!

Linda ringer ibland upp sin kontakt på en av skvallerblaskorna och ger honom sin story. Som tack får hon halva hans arvode eftersom han får "jobbet" gratis. Smart...

Usch jag vill inte ödsla mer tid på de idioterna - bägge är blåsta!!!

*punkt slut*

• Heroine

Galenpanna: Är det så? Som jag sagt tidigare så har man ju inte kunnat undgå att undra...men ändå tar det emot lite att tro att folk verkligen beter sig på det sättet.

• Fiafria?

När det gäller Trosing är väl allt möjligt?

• Mischa

Läste i aftonbladet i dag...att Linda Rosing ville ge en rockbjörn till Fadde för att ha stod ut med henne.Reporten frågade vem de ville ge en rockbjörn.
    En del vet helt enkelt inte när de ska sluta.

Svar på tråden Linda Rosing och Fadde