• Svar på tråden Linda Rosing och Fadde
  • EmmaPemma

Jag är jätte förvånad .

• sweden

Hur länge ska vi tänka på henne det enda hon har att göra nu... Det är att tar hand om sina två barn och skaffa sig ett jobb som vi alla andra... eller???
    Hon är väl ingen flicka... många av oss tar hand om sina barn och familj utan att vara kändis och ligga med en massa karlar.. sluta och reda på hur många har hon legat med... för mig är det ointeresant... Bli vuxen Linda ... det är daxs!!!!

• Nelfen

Förvånad ?? Tja över att det höll så länge
    Men det dröjer väl inte många dagar förns Linda hittar sin nya "stora" kärlek som det känns såååå rätt med

• Dallandra

Inte ett dugg förvånad! Den bruden gör ju inget annat än att strula till det för sig och skapa skandalrubriker.

Tycker synd om hennes barn, hon är ingen ansvartagande mamma precis. Måste vara jobbigt att ständigt se sin mamma göra bort sig offentligt.

• Heroine

Jag upphör aldrig att förvånas... Man undrar ju om det är ngn sorts Robinson-Robbangrej, om allt verkligen är sant eller om hon bara vill ha uppmärksamhet. Men samtidigt förstår man ju att det inte går att skoja om t ex aborten...

Att hon i detta fall hånglade med just Johan Eliases gör ju inte situationen mindre komisk. Minns ni honom, mera känd som JJ med rosa cowboyhattar och hästsvans?

• Marinee

Både Linda och Fadde ser så otroligt blåsta ut. Man trodde de skulle vara ihop längre för de verkar ju passa varandra. Såna människor fattar kanske aldrig. Synd om deras barn...

• Vitklädd i vinter

Nej, jag vet inte vem det är hon hånglat med vart har man sett honom, har han varit med någonstans?

• vixen not a tramp

Men hallå! Det här ska ni ju skriva om i BTs egna skvaller tråd!

• Vitklädd i vinter

Jag håller med Mia.Maria men jag skrev faktiskt om detta i den igår :)

• vixen not a tramp

Vitklädd i vinter
    ja, du var först med senaste!

Svar på tråden Linda Rosing och Fadde