• Antonia

Barnnamn

Hej alla barnkära!

Inte för att jag har barn eller kommer att skaffa än på ett par år. Så tycker jag att det är så kul med namn av alla de slag.

Därför undrar jag vad ni tänker/har döpt era barn till?

Jag gillar dessa namn:
    Antonia, Eliott, Philippe, Estelle mfl...

• Svar på tråden Barnnamn
  • Sweetlinda

Om vi får en dotter ska hon heta Joline. en kombination av mitt och min blivandes namn

• *Blomman*

Jag tycker att Victoria är världens finaste namn och skulle lätt döpa min dotter till det om jag inte hette det själv. :D

• Agnesjka

Åh det är så himla kul med namn!!
    Jag älskar att fundera på namn åt kommande barn även om de inte kommer att födas än på länge...

Mina favoriter bland tjejnamn är
    Liv, Lydia och Norea.
    Killnamn Salvador och Joaquin (spanska stavningen av Joakim som jag tycker är så fint)

Annars tycker jag det är kul med namn efter platser, t ex kändisnamnen Paris, Brooklyn och Lourdes. Och America eller India är häftiga namn!

• Agnesjka

Anneri

Sonja är verkligen supergulligt!! Jättefint namn

• Anneri

Agnesjka:

Ja,visst är det?! Jag tycker att det är ett sånt namn som är fint både på småbarn,tonåringar o vuxna.Det finns dessutom i min släkt så det passar bra om jag skulle få en dotter. :)

• raskan

tycker helt klart att mina barn har dom finaste namnen Erica å Alexander

• Anneri

raskan: Erica är ju helt klart finaste tjejnamnet!! Men av en särskild anledning så kan jag inte döpa min eventuella dotter till det. ;)

• Vitklädd i vinter

Mina favorit namn är:
    Jonatan
    Johannes
    Alexander
    Karl

Elsa
    Stella (min mamma tycker dock att det är förfärligt)
    Lovisa

Det är lättare med killnamn tycker jag.

Vad min sambo har för åsikt framgår inte eftersom det ej är aktuellt med barn på ett tag.

• Julius

¤Jonatan¤
    ¤Hannes¤
    ¤Samuel¤
    ¤Alva¤
    ¤Frida¤
    ¤Adelina¤

Svar på tråden Barnnamn