• en som är glad
    Äldre 3 Jul 22:23
    31302 visningar
    7 svar
    7
    31302

    Kan man inte förtidiga mensen, så den kommer tidigare?

    Hej! I augusti ska jag på en resa i 2 veckor.
    Jag kommer då ha mens och detta vill jag förhindra. Är det inte möjligt att få mensen att komma tidigare än väntat istället för att skjuta upp den i två hela jävla veckor??
    tacksam för svar!

  • Svar på tråden Kan man inte förtidiga mensen, så den kommer tidigare?
  • LillaL­oppan
    Äldre 3 Jul 22:49
    #0

    Varför inte skjuta upp den? Det är ju bara skönt ju!
    Om du äter p-piller så kan du ju få den tidigare genom att sluta äta piller och göra 7 dagars uppehåll och sedan börja på en ny karta. Tänk på att mensen kommer ca 2-4 dagar efter att du ätit sista pillret.

  • en som är glad
    Äldre 3 Jul 23:02
    #0

    då måste jag ju ta piller varje dag för att skjuta upp den?
    jag äter tyvärr inte p-piller.

  • vaness­a
    Äldre 4 Jul 08:09
    #0

    En kompis till mig brukar i såna lägen försöka få ägglossningen tidigare än vanligt eftersom mensen också blir tidigare då. Hon onanerar massor för att få igång ägglossningen och enligt henne kommer ägglossningen tidigare då.

  • en som är glad
    Äldre 4 Jul 12:42
    #0

    upp........

  • skalma­n531
    Äldre 4 Jul 17:38
    #0

    tyvärr finns det nog inget säkert sätt att få mensen tidigare utan senare.
    Finns piller att få via ungdomsmott/mödravårdscentralen för att skjuta upp mensen om man inte äter p-piller.

    Om du nu inte vill chansa på att onanera massor men då blir man väl skinnflådd där nere, fniss o jag har svårt att tro att det skulle hjälpa att få ägglossning tidigare..

  • Stjärn­a
    Äldre 5 Jul 13:12
    #0

    Det finns ju piller för att skjuta på mensen. Du kan ju börja knuffa den (3veckor) redan nu, och se om det fungerar.

  • en som är glad
    Äldre 5 Jul 13:49
    #0

    jo, hur lång tid tar det att få såna piller utskrivna?

Svar på tråden Kan man inte förtidiga mensen, så den kommer tidigare?