• Lenche­n
    Äldre 10 Apr 12:23
    138283 visningar
    61 svar
    61
    138283

    Hur mycket väger ni som är 158 cm långa?

    jag ar 156 och vager 49. Men jag har vagt mer och kande mig inte speciellt overviktig da. Det viktiga ar ju ocksa hur mycket muskler du har

  • Lenche­n
    Äldre 11 Apr 10:41
    #0

    Jag tycker inte att nagon har ska kanna sig ledsen for att de vager mer an nagon annan. Eller mindre for den delen. Det viktigaste ar ju att man sjalv kanner sig fin och framforallt sund.

    Bettan05 skrev ju har for att hon kande sig lite smarund och ville jamfora sig med andra. for att se om hon har en helt falsk bild av sitt utseende. Jag tror att det ar ganska vanligt att tanka sa. Visst har jag ocksa ibland anfall da jag kanner mig som att jag har de storsta laren i varlden och bilringar, man jamfor sig ju garna med folk fran TV serier osv som ar pinnsmala, sa jag kanner igen kanslan. Men anda innerst inne ar jag nog ganska nojd. Om du tittar dig runt sa ser du nog att de flesta andra tjejer ser ut ungefar som du. Mitt BMI och min fettprocent ar helt normala. I lagre omradet, men inte under det rekommenderade. Dessutom har jag ganska bra kondition och en del muskler. Och det tycker jag ar allra viktigast. Fast det ar ju klart att jag ibland skulle vilja ha mina kilon lite battre fordelade. (typ mer over bysten och mindre pa magen )

  • Lenche­n
    Äldre 13 Apr 22:46
    #0

    Ja jag tror att denna trad visar pa hur manga satt man kan vara missnojd med sitt utseende. Men man kan ju gladja sig over att nastan alla verkar tycka att alla andra ar fina hur mycket eller lite de vager. Alltsa ni som tycker ni har for mycket eller for lite former, dom ni gar forbi pa gatan kanske sneglar pa just er for att de avundas er er figur! Var stolta over hur ni ser ut och om ni vill gora om er kropp (nu menar jag alltsa inte op eller sa) sa gor det for att ni vill ma battre ,bli starkare, fa battre motion...
    kram pa er

Svar på tråden Hur mycket väger ni som är 158 cm långa?