• soffia j
    Äldre 3 Apr 20:21
    4469 visningar
    20 svar
    20
    4469

    Rankhyttan

    Vi ska gifta oss i sommar och ha festen på Rankhyttan. Det är jätte mysigt där och jag tror att det kommer att gå bra. Dom fixar ju allt så det känns skönt. Vi har inte pratat så jätte mycket med dom än, det blir nog lättare att svara på dina frågor efter att vi gift oss....
    Lycka till
    Kram

  • soffia j
    Äldre 4 Apr 17:06
    #0

    Det vi ska ha är... Välkomstdrink, förrätt, varmrätt, kaffe o tårta, vickning. Det ingår även dukning, personal o blommor... Det kommer att gå på ca 30-40 000 kr...
    Vi ska inte använda sviten eftersom den redan var bokad men man kanske i alla fall vill åka iväg nån annanstans.
    Lycka till själv... Kram

  • soffia j
    Äldre 15 Apr 19:06
    #0

    Vi ska gifta oss i Vika kyrka i juli, jätte mysig kyrka.
    Vi har ännu inga barn men mina syskon har barn så dom ska vara med. Dom får vara med under festen, dom är över fem år så dom kommer underhålla sig själva. Men jag ska kolla upp om det finns nån tv o video där. Många av gästerna kommer att sova kvar. Vi har bokat en kille som spelar o sjunger, tydligen väldigt poppis i Falun. Rankhyttan har en egen bar, så det blir deras priser.
    Hoppas att det var lite hjälp. Det är alltid bra att vara ute i god tid.
    Kram & Lycka till...

  • soffia j
    Äldre 17 Apr 21:51
    #0

    JOfors...Har du nåt förslag var man kan tillbringa bröllopsnatten?? Vi vill ju inte åka hem till vår lägenhet direkt... Har kollat upp lite olika hotell här i Falun, men du kanske har nåt bättre förslag?
    brud05...Killen ( eller karln ) som vi bokat heter Per Hedberg och vad jag har hört har han spelat mkt i falun och är väldigt duktig.
    Det är så roligt att du redan börjar kolla upp saker & planera fast ni inte ska gifta er förrän nästa sommar...
    Själv har jag massor kvar att göra... Fotograf, blommor, ring...
    Kram

  • soffia j
    Äldre 17 Apr 21:56
    #0

    JOfors...Har du nåt förslag var man kan tillbringa bröllopsnatten?? Vi vill ju inte åka hem till vår lägenhet direkt... Har kollat upp lite olika hotell här i Falun, men du kanske har nåt bättre förslag?
    brud05...Killen ( eller karln ) som vi bokat heter Per Hedberg och vad jag har hört har han spelat mkt i falun och är väldigt duktig.
    Det är så roligt att du redan börjar kolla upp saker & planera fast ni inte ska gifta er förrän nästa sommar...
    Själv har jag massor kvar att göra... Fotograf, blommor, ring...
    Kram

  • soffia j
    Äldre 17 Apr 21:56
    #0

    JOfors...Har du nåt förslag var man kan tillbringa bröllopsnatten?? Vi vill ju inte åka hem till vår lägenhet direkt... Har kollat upp lite olika hotell här i Falun, men du kanske har nåt bättre förslag?
    brud05...Killen ( eller karln ) som vi bokat heter Per Hedberg och vad jag har hört har han spelat mkt i falun och är väldigt duktig.
    Det är så roligt att du redan börjar kolla upp saker & planera fast ni inte ska gifta er förrän nästa sommar...
    Själv har jag massor kvar att göra... Fotograf, blommor, ring...
    Kram

  • soffia j
    Äldre 17 Apr 21:58
    #0

    Hoppsan jag råkade visst trycka tre ggr...

Svar på tråden Rankhyttan