• mulann

Hjälp! Måste hitta en sjal i benvit färg!

till billigt pris. har försökt sy en men det blev inte bra och allt tyg jag hittar är jättedyrt så jag vill inte prova igen!

Vart kan jag hitta en ? eller om någon av er har en till salu?

Gifter mig 19 juni.

• Svar på tråden Hjälp! Måste hitta en sjal i benvit färg!
  • Bubblan81

Jag har en virkad benvit,'trekantig' sjal som det är lite paljetter på, köpte den 2000 o hade den på min studentbal.. Tror att jag inhandlade den på Handskmakarn för ca 300:-. Det är ganska stora 'mönster/hål' på den
    Hör av dig om det kan vara intressant...

• mulann

Tyvärr så passar det inte med virkad. var själv inne på det men vi kom fram till att det inte passar till klänningen. Synd!

• bimbim

På indiska finns det lite tjockare sjalar som kan passa om man ska vara ute.
    Kan annars tänka att det snart börjar säljas sjalar på fler ställen när student m.m. närmar sig. Handskmakarn brukar ju kunna ha sådant.

• mulann

får kanske ha lite tålamod då:) Tack för tipsen!

• alfrida 5/6-04

Jag har en som kanske passar dig. Ska själv inte använda den och kan tänka mig att sälja den. Min mail är alfrida13@home.se. Jag har bilder om du vill se.

• lillatokfia

jag köpte i våras en råsiden sjal, den är typ benvit/gräddvit på en butik i västermalmsgallerian. Kostade 399:- tror jag, otroligt fin. är en av de små butikerna som ligger borta vid Granit. Kommer inte ihåg vad den heter men kan kanske kolla det.

• Karamella

Akzara ( tror jag det stavas? ) har tunna sjalar i en massa olika färger. 200-300 kr har jag för mig.

Svar på tråden Hjälp! Måste hitta en sjal i benvit färg!