• Tova -04

Håruppsättning i Lidköping?

Någon som har tips på någon bra frisör i Lidköping?

• Svar på tråden Håruppsättning i Lidköping?
  • Sussa

Hej Tova,

Jag undrar precis samma sak

Preliminärbokade Kopparsalongen i Kopparporten idag i alla fall..!

Jag bor relativt långt från Lidköping men ska gifta mig där i Juli. Verkar som vi sitter lite i samma situation.

Var ska ni ha festen någonstans om ni ska ha en?

Hade varit kul att höra lite mer om dina bröllopsplaner!

• anderssonskan

kompisen gifte sig för 2 år sedan & hon gjorde sitt hår på salong preben det va jätte fint, inte ett hårstå ändrade sig under kvällen det såg lika vacker ut som i kyrkan. själv ska jag anlita lina på salong helena i vara hon är yngre & lite mer mordernare & jätte duktig.

• Tova -04

Just nu lutar det nog åt att jag fixar håret själv, för att spara både tid och pengar. Tänker klippa och slinga det ett pat dagar innan hos min vanlige frisör och sedan sätta upp det lite enkelt när det är dags för den stora dagen. Vill ändå inte ha något avancerat!
    Vi ska gifta oss borgerligt och sedan åka iväg till ett litet ställe och äta middag samt sova över med gästerna, som är våra familjer (föräldrar, syskon med respektive samt syskonbarn).

• Läckö

Hej!

Det finns en jätteduktig tjej som har en salong som heter Vickis hårstuga sedan 3 månader tillbaka. Hon är både frisör och hårolog och har bra priser.

• ssooffaann

Jag var på Helens Hud och Hår (tror jag det heter) på Järnvägsgatan intill Nätverket/Allvideo. Det kostade 350kr/timman och på två timmar var jag färdig. Jag har långt hår och fick det precis så som jag ville - och till ett mycket bra pris!

Det finns en tjej där som sminkar och man kan även få ansiktsbehandling och massage (dock en annan dag...)

Svar på tråden Håruppsättning i Lidköping?