• Anonym (Kvinn­a 35)
    Ons 20 jul 10:34
    2722 visningar
    1 svar
    1
    2722

Min sambo har sex med killar

Jag och min sambo har varit tsm i 4,5 år och jag älskar honom men kommit på att han har sex med killar, det började med att han fick ett sms med en text som fick mig att börja skaka, det stod typ Hallå, känner att vi inte blev riktigt färdiga sist, vill gärna att du min son kommer till daddy (massa extrema ord typ rimming, fisting osv) så vi kan avsluta vår sköna stund  kram daddy/Hans. Konfronterade honom men nej det var någon som skickat fel ???? så jag gick in på hans telefon, han har många sms med killar där man i texten förstår att det handlar om sex, såg även att han är medlem i en sida som heter BC bodycontact, hans profil var inte rolig att läsa kan jag lova, stod att han är undergiven och söker daddy för extrema lekar. Nu vet jag inte hur jag ska konfrontera honom för jag kan inte säga att jag varit inne på hans telefon, vill egentligen bara att vi är ärliga och berättar, är han bi så är det ok för mig men inte när han gör det i skymundan. Hur hade ni gjort ? Kram

• Svar på tråden Min sambo har sex med killar
  • Anonym (X)
    Lör 23 jul 14:19

Dumpa!! Hade aldrig accepterat otrohet. Bör väl handla om att han är otrogen, inte huruvida han är det med män eller kvinnor?

Svar på tråden Min sambo har sex med killar
Logga in
Bli medlem