• Thu 21 Jan 2021 15:53
    9083 visningar
    0 svar
    0
    9083

    Bästa tipsen för er bröllopsplanering!

    Hej alla blivande brudpar!

    Fanny Staaf heter jag och är en av Skandinaviens ledande bröllopskoordinatorer. Jag ville bara berätta för er att jag nyligen har startat en bröllopskanal på Boon TV där jag föreläser, tipsar och ger en massa råd om bröllopsplanering till blivande brudpar.

    Varje månad gör jag två nya föreläsningar med specifika ämnen samt en live Q&A där ni kan ställa alla era frågor om bröllopsplanering och få svar direkt av mig. För alla som är medlemmar lägger jag även upp extramaterial som listor och mallar till bröllopsplaneringen, samt att ni när som helst kan starta diskussionstrådar där jag och andra medlemmar kan hjälpa er. Så för er som blir medlemmar är det som att ni har en egen bröllopskoordinator några timmar i månaden! 

    För att det ska passa allas bröllopsbudget kostar medlemskapet endast 249 kr i månaden, men man kan även köpa biljetter till enstaka föreläsningar om man vill som då kostar 99 kr/video!

    Exempel på ämnen: 
    Hur planerar man bröllop i Coronatider?
    Hur börjar man planera ett bröllop?
    Stora guiden för inbjudningskort
    Budgettips + Kostnader man lätt missar när man planerar bröllop

    Läs mer och bli medlemmar eller köp biljetter här: https://boon.tv/fanny-staaf

    Nu planerar vi era drömbröllop hörni!! 
Svar på tråden Bästa tipsen för er bröllopsplanering!