• Hemlig vigsel

Ons 29 apr 14:29 Läst 1886 gånger Totalt 0 svar
    Ons 29 apr 14:29

Hej allihop!

Är ny här på forumet. Vill bara dela med mig att nästa vecka ska jag och min sambo gifta oss i hemlighet i Stockholm. 

Vi hade egentligen tänkt gifta oss med ett välplanerat bröllop och en stor brakfest. Tyvärr kom ju Corona-pandemin och sabbade planerna.Vi vill inte ha ett bröllop där inte hela familjen kommer kunna närvara, tror vissa skulle bli ledsna. Så nu har vi kommit på idén att gifta oss helt i smyg, endast vaktmästaren och orgelspelaren i kyrkan kommer närvara som vittnen.

Vi tycker det ska bli superkul att se hur länge vi kan dölja att vi har gift oss, innan någon kommer på oss! Jag antar att någon i min familj kommer märka att jag helt plötsligt har en stor diamantring, men det kan nog ta många månader eftersom vi inte träffar dem särskilt ofta. Jag ska ju byta efternamn men kommer behålla mitt gamla på Facebook. Vi tycker det är jättespännande, även om jag såklart är orolig över hur folk kommer reagera på det riktiga bröllopet vi ska ha om ett år, när vi berättar att vi redan vigt oss. 

Är det någon som gjort något liknande förut? Känner mig lite lagom crazy haha Skrattande

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-04-29 14:30
    Organist heter det förstås haha, letade länge efter ordet :P
Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll