• Tue 18 Jun 2019 22:45
    3648 visningar
    1 svar
    1
    3648

    Sommar Erbjudande Uppsala -> resten av Sverige

    Hej, David heter jag och är en filmare och fotograf bosatt i Uppsala. Jag driver tillsammans med min vän och kollega ett media företag och vi vill nu expandera och ge oss in i världen av bröllop. Vi är nystartade men inga nybörjare, jag själv visste att jag skulle ta mig fram och jobba innom film och media sedan jag kunde gå. Vårt mål som konstnärer är att alltid ha känsla i fokus på det vi gör. Bröllop är kanske den viktigaste och mest betydelsefulla dagen i ens liv och vi vill se till att det är en dag man aldrig glömmer och aldrig tröttnar blicka tillbaka på. Vi tar inte bara foton eller klipper ihop ett filmklipp, utan vi vill skapa en saga tillsammans med er. Kvalité är vår andra grundpelare, vi satsar alltid på att överträffa alla förväntingar och leverera det bästa av det bästa. Foton och filmer i toppklass som alla ska ha råd med. Det är ju viktigt att kunna skryta lite med sina vänner!

    Eftersom vi är nya till bröllop, vill samla på oss ett portfolio och bygga relationer och få rekomendationer så börjar vi med en kickstart för alla som bokar i sommar. Halva priset på alla våra paket! Vad är då pluset att boka oss förutom ett bra pris? Vi är två som jobbar vilket betyder, fler vinklar och dubbelt så mycket material att välja mellan. Då finns det ingen risk av vi missar ett viktigt ögonblick. Att vi kommer in med nya fräscha ögon är också ett stort plus, vi lutar inte oss tillbaka på det "gamla vanliga". Den viktigaste biten tror jag dock är vår vision att skapa en saga. Våra filmer och bilder kommer alltid ha en väldigt kreativ konstnärlig twist samtidigt som vi alltid ser till att skapa en så när känska till verkliheten som möjligt.

    Vad tar vi då? 
    Det beror lite på vad det är ni är ute efter och hur många timmar det rör sig om bland annat. Vi kan tillsammans skräddasy ett paket som passar just för er. Vi tar inte något extra betalt för planering och levererar alltid lite mer än vi lovat.

    Sommar Erbjudande (Heldag Foto) - 4800kr
    Sommar Erbjudande (Heldag Film) - 8000kr

    Kontakta oss för alla paket och prisklasser t.ex kan vi kan packa ner en drönare för att vå väldigt unika bilder,vi kan designa en fotobok,leverera högupplösta prints, bara fantasin sätter gränser och plånboken kanske Tungan ute

    Hör av er till oss så kommer vi överens om något som passar just dig, stort eller litet! 

    www.thegoldenparrot.se
    info@thegoldenparrot.se

    Mvh. David A

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-06-18 22:48
    Vi är vädligt öppna till att resa inom Sverige och inte bara ta uppdrag i närområdet! Ville bara understryka det.

  • Svar på tråden Sommar Erbjudande Uppsala -> resten av Sverige
  • Tue 9 Jul 2019 12:55
    #1

    Jag måste börja med att tacka för alla förfrågningar och personer som hört av sig, samt beklaga dem som vi tyvärr fått säga nej till pågrund av dubbelbokningar. Det är vädligt kul att så många är lika taggade som vi är!

    Sedan vill jag fortsätta med att säga att vi fortfarande har öppna datum under hösten,vintern och framåt! Hör av dig nu i sommar för att kamma hem vårat erbjudande på 50%! Vi har priser på våran hemsida men det är inte fasta, hör av dig istället så hittar vi en bra lösning för dig!

    Slutligen, många som undrar ifall redigering ingår. Vill vara väldigt tydlig med att all planering och efterarbete ingår i våra priser! 

    Fortsatt fin sommar på er alla, hoppas att vi ses på nästa bröllop!
    Mvh. David

Svar på tråden Sommar Erbjudande Uppsala -> resten av Sverige