• Äldre 16 Mar 18:10
    141111 visningar
    1 svar
    1
    141111

    Aktiviteter och liknande på bröllop

    Jag och min blivande funderar på att gifta oss på en båt tillsammans med närmsta familjen. Tanken är att vänner och släkt väntar med varsitt glas bubbel när vi kommer i land. Jag tänker att vi ska hyra en lokal där vi kan ha festen i och att vi går till fots (om vädret tillåter) dit efter vigseln. Det är cirka 2 km sammanlagt. På vägen kan vi mellanlanda i en släktings hus samt på ett annat ställe för att skåla igen samt göra något rolig aktivitet och äta lite snittar eller liknande. 

    Vad tror ni om det? Självklart kommer vi att informera om upplägget i inbjudan så att man kan anpassa klädsel och skor. 

    Låter detta ens som en bra idé? Vad kan man göra på det två stationerna? Kanske en tipspromenad mellan dem?

    Vissa känner varandra, men det är även många som inte känner varandra alls. Varken jag eller min blivande är religiösa, men det finns två olika religioner på våra sidor. Alla är dock mycket accepterande så det i sig är inget problem. Vissa dricker alkohol och vissa gör det inte. 

    Vill ha lite tips och råd :) 

Svar på tråden Aktiviteter och liknande på bröllop