• Äldre 13 May 22:36
    55503 visningar
    8 svar
    8
    55503

    Får ej välja egen musik i kyrkan

    Hej.

    Känner mig rätt så förvirrad. Gifter oss om 2 veckor och träffade prästen i förgår. Blev inte som jag tänkt tyvärr.känner mig väldigt förvirrad o ledsen nu. Känns inte alls som den här vigseln blir som vi vill. Vi fick inte välja vad vi ville ha för låt in o ut ur kyrkan. Så nu blir det tydligen bröllopsmarschen in o nått annat på orgel ut. Inte alls vad vi ville. Vi försökte förklara det men han var väldigt på om att det absolut inte skulle bli bra med den musik vi vill ha, b.la ellie goulding. Blir så ledsen för jag vill ju ha vårt bröllop på vårt sett, plus att vi vet andra som gift sig där som fått välja egen musik. Sen var han jätte emot att jag ska gå in i kyrkan med min far. Han försökte få mig att ändra mig flera gånger om den saken. Men där talade jag om att jag ville ha det så o inte på något annat sätt. I vilket fall känns inte det här alls kul ???? Och jag känner att jag tappat lusten lite nu... vad ska jag göra ? Går ju inte byta präst två veckor innan eftersom det är ont om präster där jag bor...

Svar på tråden Får ej välja egen musik i kyrkan