• Äldre 13 Jan 18:28
    10011 visningar
    0 svar
    0
    10011

    Ledsen undrande

    Hej

    Jag och min sambo har varit tillsammans i sju år nu. Han har sedan två år jobbat som Timmis på en vårdinrättningar. Samt jobbat hemma via datorn.

    Jag kom på honom för ett och ett halvt år sedan med att smyg umgås med en kvinnlig kollega. Jag blev arg och ledsen över att han då stängde av mobilen för att hon var med i bilen. Han skyller på mig p.g.a att jag varit svartsjuk på en annan kollega på hans förra jobb när vi träffades. ( henne hade han haft som älskarinna) När vi är ute och kör är det på ett ställe som han kollar in på extra noga, varje gång..när jag senare kollade upp var denna kvinna bor. Så visade det sig att hon bor precis där. Han blir sur när eller om jag frågar vilka han jobbat med. Vilket i min fråga bara är en enkel fråga utan baktanke...har ju själv varit Timmis och ser det som intressant vilka man jobbat med...Nu visar det sig att han åter igen smyger.. Jag sålde sista produkten av våra varor till en granne..Han blev sur för dom var redan sålda...Det visste ju inte jag?! Till vem då? Varför har du inte sagt något?? Då kröp det fram att det var till henne...

    Hjälp jag vet inte vad jag ska tro.. Hemlisar a gör ont i hela min kropp..

Svar på tråden Ledsen undrande