• Äldre 15 Aug 10:48
    2758 visningar
    5 svar
    5
    2758

    Hjälp med prästen..

    Hej!

    Någon som kan hjälpa mej? Jag och min fästman ska gifta oss den 27e augusti. Prästj*vlen vi ska ha har fortfarande inte hört Av sej till oss för att prata om vigseln. Jag är arg på denna präst sen innan då han egentligen skulle döpt vår son o att han då fick tid till operation o vi fick en annan präst ist. En vecka innan dopet.. Så det blev en snabb planering..

    Och det känns precis som att han inte tar vårat bröllop på allvar när han inte ens hört av sej om en tid att träffas.. jag själv som måste ha saker planerade får panik när det inte är det plus att denna veckan innan bröllops veckan är fullbokad.

    Snälla va ska jag göra? tycker prästen är ofantligt arrogant men sambon tycker han är jättebra..

    Tips snälla!

  • Svar på tråden Hjälp med prästen..
  • Äldre 16 Aug 08:53
    #2

    Nämen grejen är att han sa att aah men jag hör av mej när det är dags o såhär o han är så in i helvete ignorant. Vi pratade med han igår o skrev att aah på onsdag mellan då o då går bra. Och han har inte ens svarat på det. Är så trött på han..:(

  • Äldre 16 Aug 09:59
    #5

    Ja bröllopet är 27/8. Det va likadant vid dopet som sagt fick ringa o tjata för att han skulle ge mej en tid att träffas.. men ni har la rätt får la ringa upp gubben o fråga honom. Nä grejen är ju oxå att sambon och hans familj känner honom oxå ju. (Bor i kristna länet i sverige) så därför han ville ha honom så jag sa okej. Hade jag fått välja hade jag velat ha en präst som tillhör Kronobergs län..

    Men så dags nu...

Svar på tråden Hjälp med prästen..