• Äldre 18 Jul 17:19
    1750 visningar
    3 svar
    3
    1750

    Gravid-brudklänningar?

    Hej!

    Jag har just fått veta att jag är gravid och kommer att vara i vecka 18 när jag gifter mig. Jag skulle behöva tips på fina gravid-brudklänningar på nätet. Jag tycker verkligen om 50-talsstil på klänningar generellt med midja och vid kjol men det känns ju inte direkt som något som funkar om man har en mage. Hade tänkt mig en knälång, vid kjol men har ni andra tips så är de välkomna! 

    Om ni varit gravida, när började det synas på er?

    Tacksam för svar!!

  • Svar på tråden Gravid-brudklänningar?
  • Äldre 18 Jul 20:01
    #1

    Hejsan!

    Tänkte precis fråga om det syntes mycket på dej? Asså på mej började folk inte se det förrän jag va i 5 månaden så det är så olika men vi 18 tror jag inte är nån jättefara . Annars har dom en fin klänning på bonprix.se som är för gravida. Kolla även in zalando dom har skitsnygga saker!!;) grattis förresten till graviditet vi håller på här oxå för att få en till:) hehe

  • Äldre 24 Jul 08:39
    #2

    Hej och grattis!

    Jag har en gravid brudklänning till salu.

    Den passar nog bäst till senare mitten/senare del, beroende på hur mycket man växer så klart. Det är en strl 36/38 och sitter löst och bekvämt och är uppsydd i en jättefin crepé.

    Inte 50-tal men fin ändå!

    Maila mig på emelie.stalhammar@gmail.com om du är interiserad!

    Hälsningar Emelie

  • Äldre 24 Jul 09:09
    #3

    Jag har en annons ute på vita klänningar och vissa av dom passar på en gravidmage!:)

Svar på tråden Gravid-brudklänningar?