• Äldre 13 Jul 20:17
    1729 visningar
    4 svar
    4
    1729

    Klänning - blond, någon som kan ge råd?

    Hej!

    Jag skall gifta mig i smyg på en resa tillsammans med min sambo i las vegas. Har därav ingen att bolla med riktigt så hoppas ni kan råda.

    Har fallit för denna klänning; www.unique-vintage.com/1950s-style-dark-vanilla-polka-dot-sleeved-abigail-bridal-swing-dress.html

    Blir dock osäker på om den passar min skandinaviska vita hud samt jätte blonda hår. Jag är väldigt blond, många undrar vart jag färgat håret men det är mitt naturliga.

    Jag har en del tatueringar skall tilläggas, många i svart och grått. Vågar man tro att det går ihop?

  • Svar på tråden Klänning - blond, någon som kan ge råd?
  • Äldre 14 Jul 00:52
    #1

    Klänningen var jättefin! Jag tror att det kan både bli en fullträff och även inte alls. Beror lite på hur ljus du är i huden men med tatueringarna tror jag mer på att det kommer bli jättesnyggt!

  • Äldre 14 Jul 12:07
    #2

    Jättefin klänning! Blev lite sugen själv. Svårt att veta hur den passar hudtonen utan att prova. Du kan inte beställa den och kanske skicka tillbaka den om den inte passar?

  • Äldre 14 Jul 17:38
    #3

    Tack för responsen! Klänningen är fin ja, men då den beställs från usa måste jag nog grubbla lite. Har ju lite tid på mig åtminstone ;)

  • Äldre 21 Jul 00:46
    #4

    Klänningen var fin, men jag vet inte om färgen gör sig om man är så ljus. Jag hade nog försökt hitta en i vitt, eller gräddvitt om man föredrar en varmare ton. Lättare sagt än gjort misstänker jag. Obestämd

Svar på tråden Klänning - blond, någon som kan ge råd?