• Äldre 9 Jun 22:22
    4298 visningar
    0 svar
    0
    4298

    vegantårta malmö

    Vill gärna berätta så att andra inte beställer samma misstag och blir besvikna från socker och kanel i Malm.

    Beställde en vit, utan garnering, vegantårta för 45 personer för drygt 2000 kr till min sons bröllop ( köpte egna blommor till garneringen). Efter vigseln den 4 juni skulle vi hämta tårtan kl 13.00, den var då inte färdig. En jäktad bagare erbjöd sig leverera tårtan till oss och på så sätt fick han en timme extra att göra den klar. Han skylde på sommarvärmen och ventelationen var dålig. Kl 14.30 skulle bagaren lämna tårta till oss. Vad som levererades till oss kl. 14.50 var en stor besvikelse. En tre våningstårta med röda dekorationer, en tårta som lutade med två fyllningar där krämen var som sås och rann ut. Gästerna lämnade i princip allt som de tog upp på sin tallrik.

    Jag klagade och ville ha pengarna tillbaka, men erbjöds en ny tårta för 500 kr till ett annat tillfälle. Detta tackade jag nej till. Vad skull vi med en ny tårta till?

    Stor, stor besvikelse, 2000 kr ner i soptunnan och mycket pinsamt att bjuda på en tårta som både smakar och ser ut som en katastrof på ett bröllop som är en väldigt stor dag.

Svar på tråden vegantårta malmö