• Äldre 4 Jun 03:02
    3069 visningar
    2 svar
    2
    3069

    Få bort rödtoning

    Hej!
    Jag färgade håret i måndags och det blev helt färg. Ville ha kastanjebrunt hår men förklarade det med "brunfärg med liteeee röd nyans". Det slutade med att med hår är brunt med vääääldigt mycket röd nyans. I solen har jag rött hår helt. Och jag har bal nu på onsdag och måste får bort den röda färgen tills dess. Har mörkbrunt hår i vanliga fall. Några tips på vad man kan göra?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-06-04 03:06
    Skrev lite fel hehe..
    "Hej!
    Jag färgade håret i måndags och det blev helt fel färg. Ville ha kastanjebrunt/lite ljusar brunt hår men förklarade det med "brunfärg med liteeee röd nyans". Det slutade med att mitt hår blev brunt med vääääldigt mycket röd nyans. I solen har jag verkligen rött hår. Och jag har bal nu på onsdag och måste får bort den röda färgen tills dess. Har mörkbrunt hår i vanliga fall. Några tips på vad man kan göra?"

  • Svar på tråden Få bort rödtoning
  • Äldre 4 Jun 10:54
    #2

    Jo har läst att det är väldigt svårt att få bort???? Har testat inpackning i ungefär 40 min åt gången, ca 4 ggr och min frisör sa att hon kommer tona håret på söndag. Vet däremot inte om det kommer att hjälpa så mycket (kan väldigt lite om sånt här). Ja, balen är nu på onsdag. Tacksam för all hjälp!

Svar på tråden Få bort rödtoning