• Anonym (??)
    Äldre 2 May 13:27
    5744 visningar
    4 svar
    4
    5744

    Misslyckad möhippa

    Usch vad tråkigt. Jag är själv jättenervös inför min möhippa. Jag tycker jag har varit tydlig med att säga vad jag verkligen inte vill göra och jag hoppas att den som planerar min respekterar det. Jag vill självklart att det ska vara roligt men jag tänker faktiskt säga ifrån om de försöker få mig att göra något jag inte vill, även om det kan verka bitchigt.
    Jag tycker du har all rätt i världen att vara besviken. Man gifter sig (förhoppningsvis) bara en gång och då tycker man att ens vänner kan ställa upp på att anstränga sig för att fixa en bra möhippa åt en.
    Jag tycker inte du ska ta upp det med någon innan bröllopet för att inte riskera att få dålig stämning och förstöra det. Utan försök att fokusera på att ni ska få ett så underbart bröllop som möjligt för det är ändå det viktigaste av allt.
    Om du fortfarande känner dig lika besviken efter bröllopet kanske du kan fundera på om du ska säga något då. Men kanske spelar det inte lika stor roll då längre om du då har fått ett underbart bröllop.
    Sen en fråga, när var möhippan och när gifter ni er? Är det långt kvar? Och hur dålig va möhippan? Var det uppenbart för de andra att det var dåligt för dem med eller gillade de aktiviteterna och trodde att det var lyckat?

Svar på tråden Misslyckad möhippa