• Äldre 20 Apr 12:58
    2356 visningar
    1 svar
    1
    2356

    Möhippa på avstånd

    Det är så här att en av mina bästa vänner ska gifta sig i sommar. Mellan oss är det drygt 140 mil och jag kommer självklart vara med på bröllopet, men har ingen möjlighet att åka upp en månad innan för att gå på möhippan.

    Men då det är en av mina bästa vänner som ska gifta sig vill jag ändå gärna visa att jag bryr mig. Jag har tidigare gjort en massa "öppna när..." kort när jag flyttade och tänkte att man eventuellt kan fortsätta på det temat. I hennes öppna när... du fyller år har jag lagt i ett presentkort till relaxen på badhuset så det funkar inte. Jag vill heller inte lägga så mkt pengar så det är frack som klädkod och kuvertavgifter så bara bröllopet blir ganska dyrt för mig och sambon när vi dessutom måste ta oss så långt.

    Tankar är typ skicka ett kort på oss (problemet är att jag knappt har några och dom jag har är redan använda i "öppna när")

    Hon verkar lite besviken över att hon sjäv fick ordna möhippa så nån typ av aktivitet från liveit hade åxå varit uppskattat men återigen är det det här med pengar...

    Hoppas ni har några förslag:)

Svar på tråden Möhippa på avstånd