• Äldre 17 Aug 11:47
    299358 visningar
    248 svar
    248
    299358

    Boka HELDAGSKONCEPTET till ditt drömbröllop - 500 genomförda bröllop.

    Vill bara dela med mig av en av alla fina referenser från ett av sommarens bröllop!


    Man blir glad, stolt och får ny energi efter 10 års slit i brachen, kärlek till er / MA & MAME 


    Hej Michael, Hoppas allting är bra med dig. Sitter och tittar på foto från vår bröllopsdag och påminns om hur du med känsla och inlevelse framförde musik på våran dag. Tlllsammans med gästerna pratar vi ofta om vilket ös det var samtidigt som du lyckades fånga känslan i kyrkan och på minglet. Vi träffade dig senast på vår bröllopsdag den 29 April där du överträffade och toppade alla förväntningar man kan ha på en spelning som ska göras på ett bröllop, helt fantastiskt. Det var en fröjd att få möta dig och planera vår dag, man kände direkt att du var ett proffs med din smarta helhetslösning. Det var oerhört bekvämt att få ordnat fotograf,underbar sång i kyrkan med en inlevelse och känsla vi aldrig upplevt, för att sedan få livespelning under fördrinken och sist men inte minst känslan för efterfesten. I slutet av vår kväll stod vi med våra nära och kära och gungade till din fantastiska röst, detta kommer vi prata om livet ut, det kändes som en privat konsert- MAGISKT!!! Du bygger verkligen upp dagen med känsla och perfektion och bidrar med att kvällen blir oförglömlig. Du har kommit att betyda mycket för oss och vi lyssnar ofta på din musik på spotify. Vill även berätta att du imponerade på oss allihop som var där och vi hoppas verkligen att vi får anledning att våra vägar ska korsas igen. Hjärtliga hälsningar Thomas och Jenny

  • Äldre 4 Sep 02:11
    #61

    Senaste referens från helgens bröllop, man blir glad och lite rörd.

    Michael,

    Jag saknar ord för att rättvist beskriva känslan och minnena från vårt bröllop igår, det närmsta skulle nog vara magi. Vi är så otroligt tacksamma för hur du förgyllde vårt livs största dag musikaliskt. Du har en fantastisk röst, känsla och levererar allt du gör på ett otroligt professionellt sätt.

    Att du dessutom hörsammar en flock förfriskade men supertaggade människors önskan om att avsluta kvällen akustiskt på ett helt underbart sätt trots att klockan var långt förbi avslut och jag vet du skulle upp tidigt är inget annat än outstanding - hatten av för ett stort hjärta! Jag kan tänka mig din morgon var tung men jag vill då du ska veta att den episoden med enorm tacksamhet kommer leva för evigt i våra minnen.

    Ikväll lägger vi oss med världens största leende på läpparna efter en helg som nästan känns som en sagodröm.

    Snälla fortsätt göra det du gör så hoppas jag att våra vägar möts i framtiden igen!

    Med tacksamma hälsningar,

    Nils-Johan & Louise

  • Äldre 11 Sep 00:59
    #62

    Här är senaste tolkningen och referens för vigsel





    WWW.MAME.NU

  • Äldre 19 Sep 03:07
    #63

    Efter sommaren och brölloossäsongen 2017 finns det nu 20 nya referenser på hemsidan från 20 gjorda bröllop.

    Här är en av dem.

    För boning och förfrågan WWW.MAME.NU

  • Äldre 28 Sep 00:18
    #64

    Boka ditt drömbröllop för 2018 & 2019 på www.mame.nu

    Här är en film som beskriver vårt populära upplägg HELDAGSKONCEPTET





    För bokning: www.mame.nu

  • Äldre 3 Oct 13:54
    #65

    Några av alla nöjda bröllopspar 2017, för bokningsförfrågan: www.mame.nu

  • Äldre 8 Oct 13:52
    #66

    Senaste bröllopet i Borås förra helgen, här skriver paret en fin referens.

    För bokning www.mame.nu

  • Äldre 8 Oct 13:52
    #67
  • Äldre 12 Oct 21:11
    #68

    Varmt välkomna med era förfrågningar inför 2018 och 2019.

    För bokning: WWW.MAME.NU











  • Äldre 19 Oct 03:03
    #71

    Varmt välkomna med er bokning.

    MAME erbjuder kanske Sveriges mest älskar koncept

    och liveartister och djs för bröllop, en artist som både

    Är musiker kan spela och sjunga samt är dj.

    HELDAGSKONCEPTET, grundpaket

    ? Vigsel/Ceremonin (1-3 låtar)

    ? Livemingel/Brudskål efter vigsel (blandad mingelmusik)

    ? Bröllopsvalsen efter middag

    ? Livemusik med de bästa partylåtarna

    ? DJ/Dans med allt från den senaste partymusiken till de givna klassikerna

    WWW.MAME.NU



Svar på tråden Boka HELDAGSKONCEPTET till ditt drömbröllop - 500 genomförda bröllop.