• Äldre 25 Jan 09:29
    1390 visningar
    4 svar
    4
    1390

    Köpes: HJÄLP! Söker brudklänning st 38 i Gbg-området!

    Hej!

    Jag ska gifta mig i sommar och har väldigt svårt att hitta en brudklänning jag vill ha! Jag söker en enkel boho-inspirerad klänning med urringning i ryggen. Gärna från Zetterberg, By Malina, Ida Sjöstedt, BHLDN eller liknande sortiment. Har tyvärr inte jättestor budget, annars hade jag köpt en ny.

    Jag har storlek 38-40 och är 174 cm lång. 

    Är det någon som säljer en sådan? Gärna i eller nära Göteborg! Tips på säkra sidor/bra butiker mottages annars tacksamt.

    Mvh Anna

  • Svar på tråden HJÄLP! Söker brudklänning st 38 i Gbg-området!
  • Äldre 25 Jan 15:27
    #1

    Hej jag har en i strl 44, går att förminska. Lade upp en annons nyss på den.

  • Äldre 26 Jan 11:43
    #2

    Har du kollat på de klänningar som finns från Zetterberg på Zalando och Boozt? Jag ska ha en sådan på kvällen, lite billigare men fortfarande jättefina och fantastisk kvalitet :) lycka till!

  • Äldre 26 Jan 20:18
    #3
    linamatilda skrev 2016-01-26 11:43:20 följande:

    Har du kollat på de klänningar som finns från Zetterberg på Zalando och Boozt? Jag ska ha en sådan på kvällen, lite billigare men fortfarande jättefina och fantastisk kvalitet :) lycka till!


    Tack för ditt svar! :) Jag har varit och provat några av dem, men har inte helt hittat en som känns rätt för mig. Funderar på om de är för enkla för en kyrkvigsel med? Men det kanske de inte är. Jättefina hur som helst! 
  • Äldre 19 Jun 22:24
    #4

    Hej,

    Jag har en ladybird emma charlotte strl 40 till salu. 
    om det fortfarande är intressant?

Svar på tråden HJÄLP! Söker brudklänning st 38 i Gbg-området!