• Äldre 11 Sep 17:53
    5455 visningar
    17 svar
    +1
    17
    5455

    Brudklänning i spets

    Vet inte hur stor budget du har, men jag köpte en klänning från ett märke som ligger under samma som Pronovia och heter White One, gav 10 000 för den och var jättenöjd!

  • Äldre 13 Sep 05:03
    #11
    AMKarlsson skrev 2015-09-12 12:16:57 följande:

    Jag har tänkt mig 10 000:- max så det låter intressant! tack!


    Men då så! Har du varit inne på en brudbutik? För 10 000 lär du kunna få något fint! Pronovias har tre märken där det som heter Pronovias är den dyraste, sedan kommer La Sposa och sist White One. Jag har flera gånger sett att de i princip haft likadana klänningar märkena emellan med små skillnader i modellen, såg en La Sposa som jag trodde var samma som min men den hade lite bredare vid axlarna, det var det enda jag kunde se skiljde dem åt. Sedan är de säkert lite lyxigare i utförandet ju dyrare de blir, men i den prisklassen kommer det ändå inte kännas billigt. :)
  • Äldre 16 Sep 19:23
    #14
    +1
    AMKarlsson skrev 2015-09-15 21:40:13 följande:

    Ah perfekt! Då ska jag kika på de märkena. Du råkar inte ha koll på vilka butiker de finns i? Bor i Dalarna men har tänkt åka till Sthlm och titta. Har varit i kontakt med Milagro, de verkar trevliga.


    Brud och fest på hornsgatan köpte jag min på, de brukar ha ett bra utbud och i flera olika prisklasser. De övriga gick jag aldrig till eftersom att jag hittade rätt på första försöket. Men om du ändå är här och har rest för att prova så tycker jag definitivt du ska besöka de andra butikerna också, Bröllopskällan ligger på samma gata så den är ju nära och bra. :) se augusti's inlägg!
Svar på tråden Brudklänning i spets