• Äldre 19 Sep 11:46
    35936 visningar
    29 svar
    29
    35936

    September 2016

    3 september här också :)

  • Äldre 22 Sep 17:54
    #5
    madmoxxi1177 skrev 2015-09-22 15:09:27 följande:

    jag har beställt klänning, OMG jag dör! vill ha den nu så jag kan prova den... :D


    å vad skoj... har du lust att visa vad det blir för någon klänning?


  • Äldre 21 Nov 21:07
    #9

    Vi har sedan i somras haft kyrka och lokal klart och betalt..
    Vi har värdpar klart och för några dagar sedan var vi och tittade på vigselsring och hittade en som föll oss båda två i smaken!
    Temat har vi klart och då festen blir på en Loge kan man säga, så blir det rustikt med spets, vitt, beigt och massor av lampor och ljusslingor.
    Klänning har jag inte bestämt helt hundra...

  • Äldre 5 Mar 09:19
    #11

    Hur går det för er?

    Vi har lite mera att lägga till i check listan

    * Inbjudningarna skickade
    * Vigselring beställd
    * Tårta beställd
    * Klänning beställd (hoppas den sitter bra. Gjorde en chansning)
    * Gjort provdukning hemma så nu ska jag bara fylla om med resterande på dekorationer.

    Har en sån fördel att vi har frisör och florist i våran närmaste släkt och en ingift fotograf. Frisör och floristen ställer upp. Fotografen har vi inte kollat med men annars har vi en vän som är det också.

    Så spännande!

  • Äldre 10 Mar 05:49
    #14

    Klänningen var så otroligt fin... kunde inte bli bättre så tyckte även min karl.
    Hämtar ringen idag. Lite tidigt men fick kanonpris på den så jag ville inte vänta och riskera att inte hitta någon som jag vill ha.
    Hur gör ni alla med mat?
    Vi kommer köra buffe för det passar bäst med vårat tema. Kommer vara på en loge med massa spets, juteväv, lampor i massor mm. Kändes som att servering blev för glammigt. Nån som har nå bra tips på buffe mat?

  • Äldre 17 Mar 18:07
    #18

    vi köpte våra klänningar till tjejerna våra på aliexpress.com . Dom var så fina och till bra pris. Dock viktigt att kolla omdöme om kläderna innan man beställ och gå efter mått och inte storlek. Kina kläder brukar vara 2-3 storlekar mindre

  • Äldre 30 Mar 19:39
    #20

    Min svägerska är frisör så hon ordnar min frisyr. Smink kommer jag leja nån att göra och en annan svägerska är florist.. Det blir enkel brudslöja i vaser på bordena med något annat vitt i.. Massor av kandelabrar och spets och juteväv på bordena.

    I kyrkan har vi en som sjunger och spelar gitarr till två låtar och på festen har vi anlitad ett band som spelar.

    som jag längtar!

  • Äldre 20 Apr 07:25
    #23

    hur gör ni alla med maten? Kör ni sittning eller buffe? Lejer bort arbetet eller gör ni mkt själva?

    Vi kommer köra med kall buffe  så har ni nå bra tips kom gärna med förslag på mat.

  • Äldre 3 Jun 06:15
    #25

    hur glad kan man bli.

    Har funderat en del på blommor och dylikt både till oss, barnen och festen.
    Min svägerska(florist) hörde av sig om tips och funderingar och hör och häpna, hon ger oss blommorna och arbetet i bröllopspresent! alltså sååå glad jag blev.

    Har bestämt frisyren men har inte provat den än. Men det är ju min andra svägerska så henne litar jag på. Blir spännande att testa.

    Sminkningen går dock lite sämre. Hittar ingen som har tid än av dom jag velat gå till.Inte en superstor stad heller så finns ju inte allt för många att välja mellan.

    Smycken utöver ringen har jag inte.. Nån som har tips på någon bra sida??

    Frågar igen om maten. Hur ni alla tänkt och vad ni ska ha för mat?Vi kör kallbuffe och har ni tips där mottages det gärna.

  • Äldre 6 Jun 16:32
    #29

    3 september verkar poppis.vi gifter oss då också. Nu är det även klart med fotografen. Toppen men florist frisör och fotograf i släkten våran :)

Svar på tråden September 2016