• Äldre 26 May 15:11
    5400 visningar
    12 svar
    12
    5400

    Var i Stockholm?

    Var hittar man ringar med stora, fina stenar i Stockholm? Traditionellt är ju vi i Sverige lite mer blygsamma, så det kanske inte kryllar av sådana butiker? Alla tips ni har på ringar i Stockholm är mer än välkomna! Men främst lite större stenar av prinsesskaliber! De är ju roligast att kolla på!

    Vi tänkte gå ut och kika bara "for fun", definitivt inga köp-planer än, vi är fortfarande väldigt "oförlovade", och lär så förbli tills att studierna är avklarade;) men jag älskar ju att få gå och kika på massa glitter och drömma mig bort iaf! :)

  • Svar på tråden Var i Stockholm?
  • Äldre 26 May 18:13
    #2

    Tack, då får vi ta ett besök där då :) ! Har du några fler tips på lager är de också välkomna! :)


    VANBRUUN skrev 2015-05-26 17:09:51 följande:

    Hej,

    W.A Bohlin är ett säkert tips! Ligger vid Stureplan, vägg i vägg med Sturecompagniet om jag inte minns fel.


  • Äldre 26 May 20:18
    #4

    Tack! Har jobbat på samma gata så har ju gått förbi många gånger, men aldrig varit in där! Men hört mycket bra om dem! Tack för att du påminde mig! :D


    Hespe skrev 2015-05-26 19:47:45 följande:

    Hej,

    Tipsar också om Kaplans på Biblioteksgatan, se www.kaplans.se/sv/sok&e=it.4-4_t.s&ot=id_i&od=d_d.


  • Äldre 28 May 15:13
    #8
    augusti skrev 2015-05-26 21:53:35 följande:

    Såg nu att du ville titta live :) sorry.

    Gick förbi en butik på drottninggatan idag som vi gick in i. Jag tror man måste boka tid innan dock för det var väldigt mkt folk som satt ned med säljare vid bord men de hade massa massa ringar.

    Är själv på jakt efter en skena till min diamant och behövde inspiration.


    Jaa, vill klämma och känna lite! Flört

    Aha, minns du alls vad butiken hette? :) Hittat några skenalternativ? Hurdan typ av skena är du ute efter? :)
  • Äldre 28 May 15:15
    #9
    Anettem skrev 2015-05-27 18:30:33 följande:

    odwyer.se ligger vid Liljeholmskajen och har en del ganska "fläskiga" ringar, i min smak i alla fall. :)


    Tack för tipset! De såg trevliga ut iaf på hemsidan! :D
Svar på tråden Var i Stockholm?