• Äldre 28 Mar 18:29
    4149 visningar
    11 svar
    11
    4149

    Bröllopsresa till Japan?

    Vi var i Japan 8 nätter kring påsk 2014: Kyoto, Hiroshima och Osaka. Jag tror att vi landade på cirka 20 000:- för allt, inkl mat och nöjen (för två personer).

    Vi flög med turkish, bodde på bekväma hotell som vi bokade via bokning.com framförallt på omdömen (cirka 650:- per natt i genomsnitt). Vi åt gott, men inte på den finaste restaurangerna. På många ställen får man en riktigt bra lunch för 60:- per person. Tåget mellan städerna var ganska dyrt, men det var nästan gratis med entrépriser till museum och allt sånt. Vi var ju dock. Inte i Tokyo, det är dyrare!

    Underbart att turista i Japan, ni får garanterat en härlig bröllopsresa!

  • Äldre 30 Mar 19:18
    #6

    7000 för två nätter tycker jag låter väldigt dyrt men det beror kanske på vilken klass man vill ha :)

    Fördelen med att flyga så stora plan är att det knappt känns som man är i luften allt som oftast!

  • Äldre 5 Apr 20:55
    #8

    Vi dubbelkollade mot anteckningarna nu och jag skrev fel, 15000:- per person var det inkl allt :)

  • Äldre 8 Apr 18:04
    #10

    Precis. Men då var det inklusive precis allt, alltså även fickpengar och shopping för några tusen :)

    Inte billigt, men har man möjlighet så är det fantastiskt land att resa runt i tycker jag!


    Student13 skrev 2015-04-08 10:47:08 följande:

    Så 30 000 för 2 personen då? Det lär nog kosta mer än bröllopet med fest för oss iallafall tänkt försöka få det under 25 000 kr


Svar på tråden Bröllopsresa till Japan?