• Anonym (Besvi­ken)
    Äldre 8 Mar 18:50
    5338 visningar
    15 svar
    15
    5338

    best man vägrar bjuda alla killar till svensexan!

    Jag och mina tärnor pratade med min m2b's Best man of honour angående svensexaplanerna, om han ville ha listan på alla bjudna killar. Det ville han inte, för dom tänkte han minsann inte bjuda. Istället tänker han låta min m2b betala alla sina delar av kvällens påhitt själv och dom enda som ska vara med är han själv och min m2b. Försökte få fram varför han planerar så här vrickat men han har liksom bara bestämt sig för att min m2b inte vill ha med nån annan än honom. Inte ens hans andra best man kommer bli bjuden.

    Jag är faktiskt sjukt arg på detta och funderar på att prata med hans andra best man om detta istället (hans bror) . Mina tärnor tycker jag ska ta upp det med min blivande man men jag vill inte att han ska veta nån om ev Svensexaplaner och dessutom lägga en negativ energi på dom.

    Nu försöker jag få kontakt med best man igen men han har slutat svara mig och vi är rätt osams. Detta ska vara en rolig kväll för min mans skull, men hans best man är totalt ego och fyrkantig.

  • Svar på tråden best man vägrar bjuda alla killar till svensexan!
  • Anonym (Besvi­ken) Trådstartaren
    Äldre 8 Mar 19:47
    #4

    Nä det är tyvärr inget han bara säger. Han är fruktansvärt bångstyrig ! Hans anledning är att han tror att min m2b inte vill ha några "randoms" på sin svensexa. Men det är fan inga randoms. Vi betalar per kuvert och har valt våra gäster med stor omsorg!

  • Anonym (Besvi­ken) Trådstartaren
    Äldre 8 Mar 21:41
    #6

    Man hade ju hoppats att han inte är på riktigt, men tyvärr är han ju det. Han är i det stora hela en jättebra människa och står min blivande närmast av de vänner han har. Men på denna punkten verkar han totalt lost! Jag vill inte behöva sitta och oroa mig för att min fina blivande man inte ska få uppleva en riktig svensexa innan vi gifter oss , men nu är jag helt insnöad i det! Jag tycker att han förtjänar en heldag med grabbarna men nu ser det ju inte ljust ut alls. ????

  • Anonym (Besvi­ken) Trådstartaren
    Äldre 9 Mar 17:02
    #14

    Jag fick till slut ta upp det med min blivande. Han reagerade ganska surt och sa att han hellre är utan än att det uppstår en massa tjafs kring den. Men fick honom att ringa och ta ett snack med kompisen. Tycker hela tankesättet han har är helt vrickat och blir så ledsen för min blivandes skull att det skulle bli så här. Jag hade räknat med att hn skulle få en oförglömlig kväll med alla grabbarna!

Svar på tråden best man vägrar bjuda alla killar till svensexan!