• Äldre 14 Oct 20:55
    2729 visningar
    4 svar
    4
    2729

    hjälp, vad är de för fel?

    jag har alltid haft problem med huvudvärk men nu den senaste månaderna har jag haft extrema problem! jag är jämt, jämt trött! när jag vaknar utvilad (tror jag) så lägger jag mig framför tven och där ligger jag hela dagen tills jag går och lägger mig. dela för att jag är så extremt trött men dels för min huvudvärk som jag har hela tiden, från jag vaknar tills jag går och lägger mig. tar ett bra tag att somna också pga huvudvärken! jag har varit inne på akuten två dagar i rad då de var extremt och jag va så yr att jag inte kunde gå, dom tog blodprover på olika saker, högt blodtryck, hjärnbrist men allt va bra. jag fick tipset att träna och de gjorde jag i början men de hjälpte inte alla och nu är de värre än nånsin. jag klarar inte ens av att jobba pga huvudvärken, den är verkligen hemsk! jag ska ringa vårdcentralen igen imorgon men de känns inte som dom tar detta seriöst. är de någon som varit med om detta?
    har även tabletter för spänningshuvudvärk men de hjälper inte.. har nu börjat på illa också dom senaste dagarna och jag orkar verkligen ingeting..
    någon som varit med om detta?

  • Svar på tråden hjälp, vad är de för fel?
  • Äldre 14 Oct 22:27
    #4

    inte haft fästing på över 2-3 år, så tror inte de är de..

Svar på tråden hjälp, vad är de för fel?