Säljes: Flexibel vacker klänning i större storlek

Pris: 2000:-
Finns i Eskilstuna
Planerar du ditt drömbröllop och letar efter klänningen som får dig att känna dig vacker? Jag letade efter en klänning med ljus och lykta. Och låt oss vara ärliga... Är man lite mer kurvig än medelkvinnan är det inte helt lätt att hitta drömklänningen. Men allt ändrades så fort jag fick på mig denna klänningen!! Den fick mig att känna mig både vacker och självsäker! Jag kände direkt att den var min vän och skulle förgylla dagen på alla sätt! Plånboken grät, men det var det värt *ler* Eftersom det är en snörklänning så passar den lite olika storlekar. Så allt mellan 48 - 52 fungerar. Är man lite händig så kan nog även en 46a fungera. Längden är anpassad efter mig som är av total medellängd, dvs 167 cm. Jag hade en liten klack på skorna. Klänningen är enbart använd vid bröllopstillfället och sedan när jag fotade den. Den är inte kemtvättad, därav priset. Kostnaden för klänningen i nypris var 7000 kr. Maila gärna till millan.1975@gmail.com Kollar inte här så jätteofta. Går även att ringa på 070 456 06 36