• Äldre 13 May 19:48
    6492 visningar
    23 svar
    23
    6492

    14 Juni 2014?

    14 juni här också. Möte bokat med prällen, dock inte fören 31 maj.

    Vigselprogrammet är förberett vi ska bara dubbelkolla så allt är OK med prästen innan vi printar. Bordsplaceringen är pest. Sen är jag stressad över småsaker, penna till gästboken? Skor till näbben (vår 2åriga dotter), en stor korg att förvara favouren i som vi ska dela ut.

    Sen är jag helt list vad hällerheller dekorering av lokal,innergård? Hur ska ni göra? Ballonger, girlanger? Vi har valt en ganska vacker lokal med gamla målningar i taket och stora pampiga fönster så det känns lite fel att dekorera med krimskrams? Någon som har tips?

  • Äldre 13 May 21:43
    #5

    Vi har också blommor i dukningen. Var har du fått tag i heliumballonger? Jag funderade ett slagsmål på om vi skulle ha heliumballonger eller kanske "pompoms" hängande över buffé bordet.

  • Äldre 13 May 22:25
    #7

    Alexis, har ni då köpt en heliummaskin? Har du gjort pompomsen själv? Av silkepapper? Jag tänkte isåfall göra det som dekoration över buffén. Utöver det tror jag inte vi gör så mycket faktiskt..

  • Äldre 27 May 19:56
    #15

    Hjälp ja, 18 dagar!! Hel galet. Sen är man gift!

    På lördag åker vi till kyrkan o träffar prällen, ska nog också prova stå vis altaret och se hur det känns. Och öva på att gå i lagom takt.. Alla pompomsen är vikta så nu väntar vi bara på att Helgen ska komma så vi kan göra klart bordsplacering och karta, placeringskort och sånt som ska skrivas för hand.

    Jag har min klänning hos sömmerska och ska träffa henne på fredag, spännande. Skäms dock över att det är en kinaklänning :(. Har lämnat till en sömmerska som jobbar på brud butik så det hänger lappar "akta dig för kinaklänningarna" "barnarbete" Osv. Nu vet jag att detta inte är barnarbete men ändå.. :/

    Vågar inte ta med slöjan och prova hela litet i butik.. eller? :(

  • Äldre 2 Jun 19:52
    #19

    Ja shit!!! Vi gifter oss nästa vecka är ju samling! Har inte ens tänkt så.. Här är det lugn blandat med stress.. Får försöka slappna av och njuta men såklart måste allt blir gjort. Yehooo

Svar på tråden 14 Juni 2014?