• Äldre 9 Apr 21:51
    7423 visningar
    10 svar
    10
    7423

    Spray Tanning inför bröllop??

    Jag har bokat spray tanning 3 dagar innan mitt bröllop nu i april och börjar få panik. Tänk om jag blir orange, mörkbrun eller fläckig?? Färgar det av sig? Har brunt hår och är rätt blek nu,
    Skulle då gärna vilja ha LITE färg, se vårfräsch ut inte "varit-i-thailand-i-3-månader-brun". Nån som har erfarenhet??
    Det är manuellt inte en sån man står i en kabin för att tillägga.
    Och hon sa att man reglerar "styrkan" själv genom att duscha efter ett antal timmar efteråt. Men kan man lita på det??????

  • Svar på tråden Spray Tanning inför bröllop??
  • Äldre 9 Apr 22:12
    #3

    Jo visst hade jag velat testa innan men det är bara två veckor kvar. Är för sent ute. Men efter lite googlande så vågar jag nog inte, löst om många som blivit fläckiga, för mörka mm Så det blir nog brun-utan-sol-creme istället. Kan va värt att gå in på Åhléns eller kicks och få hjälp med en BRA creme. Eller vad tror ni?

  • Äldre 10 Apr 21:14
    #8

    Tack alla.

    Har idag varit och solat i solarie, det blev min lösning. Hinner med en gång i helgen, 2 ggr bästa vecka samt dagen innan jag åker (skall utomlands och vigas).

    Tänkte köpa nån "bronze" kräm man reglerar själv som nån skrev, genom att smörja till lagom färg. Kan nån rekommendera någon?

  • Äldre 10 Apr 21:16
    #9

    ...om inte 5 ggr i solarie räcker menar jag. Färgar den av sig?

Svar på tråden Spray Tanning inför bröllop??