• Äldre 27 May 10:27
    5656 visningar
    11 svar
    11
    5656

    Hemska värld

    En mycket viktig sak som tas upp här! kommer ihåg att jag har läst denna tråd förut så var tvungen att söka mig tillbaka till den idag då jag såg på nyheterna imorse om hur stor människohandeln är även i lilla Sverige. Det är så hemskt på alla sätt, hur i h*lvete kan man sälja och köpa människor fortfarande!?! Det är så äckligt att jag kräks. 

    Jättebra tips om Staffans hemsida där! Ska bli spännande att läsa hans nya bok som handlar om just människohandeln i Sverige. Läste i en blogg att han där kommer att gå ut med vilka personerna är, så jag hoppas att han får beskydd från dessa monster. 

    Hans hemsida: www.beewithus.com

  • Äldre 12 Jun 11:40
    #3

    Läste nu att hans nya bok Byggfirman som handlar om människohandeln här i Sverige släpps i Augusti. Det är många som kommer att hängas ut tror jag, finns så många som är sjuka i huvet här också. 

  • Äldre 11 Aug 16:07
    #6
    FruForsmark skrev 2014-07-11 11:37:58 följande:

    Kommer inte läsa den för sådana böcker gör mig så otroligt deppig. Deppig över hur världen ser ut och hur ondskefulla människor kan vara. Såg ett naturprogram där man kallade människan "mördar apan" för det finns ingen annat "djur" som har ihjäl sina egna och utsätter sina egna för sådant våld som människan...


    Ja vi människor är verkligen dessa mördar apor som de talade om, det är så sinnesjukt när man tänker efter hur mycket vi skadar våra egna. :(

    Jag såg Staffan Nordstrand imorse på Svt när han berättade om sin nya bok! Kan verkligen rekommendera er att kolla in på svtplay och kolla på morgonsoffan.
  • Äldre 18 Aug 11:27
    #7

    Här är klippet från nyhetsmorgon som jag pratade om: www.svtplay.se/video/2191612/gomorron-sverige

  • Äldre 18 Aug 11:28
    #8
    Isabelles skrev 2014-08-18 11:27:16 följande:

    Här är klippet från nyhetsmorgon som jag pratade om: www.svtplay.se/video/2191612/gomorron-sverige


    Fel det där var hela klippet =) Här har ni bara det med Staffan för er som är intresserade! www.svtplay.se/klipp/2236632/under-ytan-i-den-svenska-byggbranschen
  • Äldre 18 Nov 10:15
    #11

    Jag läste precis en väldigt bra text som han skrivit om sig själv och sitt liv. Mycket läsvärt: bokboxen.blogspot.se/2014/11/gastbloggaren-staffan-nordstrand.html

Svar på tråden Hemska värld