• Plätti­s
    Äldre 26 Mar 12:30
    17876 visningar
    16 svar
    16
    17876

    Stephen king!

    Kjell Präst skrev 2014-03-26 10:25:30 följande:

    Jag hade sex rätt, gissade bara på den jag hade fel på. Och då har jag bara läst en enda King-bok. Borde jag söka läkare?


    Det är nog säkrast. 

    Jag har läst en del Stephen King, och den som fortfarande hemsöker mitt minne är Det. Herrejösses alltså, den mannen har allvarliga problem! Jag vågade inte sluta läsa den för att jag var så rädd för att gå och grubbla på vad han skulle ha kunnat komma på som slut, och på så vis göra hela upplevelsen värre. 

    Så här i efterhand tror jag faktiskt inte att resultatet hade blivit annorlunda. 
  • Plätti­s
    Äldre 26 Mar 14:08
    #13
    filibustern skrev 2014-03-26 12:37:56 följande:
    själv har ajg inte läst Det.. och kommer nog itne göra det. har detta problemet att jag har svårt för att läsa en bok om jag redan sett sen på film. :P men ska i alla fall se till att ha den i min samling! 
    Och jag vägrar se filmen eftersom jag läst boken! :D Inte av princip, utan för att den var så fruktansvärt obehaglig att jag fortfarande inte kan gå på toaletten utan att lyfta på locket och se efter så det är tomt (paniken om det skulle ligga en liten pappersruta är brutalt pinsam, och en pappersruta är ju inte direkt något som kidnappar barn i vanliga fall). Och då är det minst tio år sedan jag läste den.... 
Svar på tråden Stephen king!