• Äldre 24 Mar 11:21
    3525 visningar
    6 svar
    6
    3525

    Juli 2015 - bröllopschock!

    Nyförlovad sedan några veckor tillbaka och jag som ÄLSKAR att planera trodde ju att det här skulle bli hur kul som helst. Och visst är allt kul, när man börjar titta på det... Men sen! Då ska man ta ett beslut också..! Och ju mer man kollar desto fler alternativ dyker upp. Gaaaahh...

    Vi vill gifta oss i juli 2015, så det är ju fortfarande gott om tid. Men man känner ju att det börjar bli läge att bestämma sig för en lokal osv, om vi vill få det datumet vi har tänkt. Om vi nu ska ha en lokal? Eller ska vi vara utomhus? Och ska det bli kyrklig eller borgerlig vigsel?

    Som om det inte vore nog har nu också dumma jag slängt ett öga på save-the-date-kort. Kul, tänkte jag först. Tills jag insåg att det fanns MASSOR att välja på! Beslut är varken min eller min fästmans starka sida... Hur ska detta gå?

    Någon som känner igen sig? 

  • Svar på tråden Juli 2015 - bröllopschock!
  • Äldre 24 Mar 11:36
    #2

    Jo så är det ju med allt, man ändrar sig hela tiden... Kan nämna att detta är mitt 2:a bröllop. Gifte mig 2008, lite småskaligt och privat. Så nu tänker man ju "gör om, gör rätt"

    Hur kommer det sig att ni planerat så länge? Har ni något datum i sikte nu..? :) 

Svar på tråden Juli 2015 - bröllopschock!