• Anonym (TS)
    Äldre 7 Mar 16:23
    2324 visningar
    5 svar
    5
    2324

    Problem i den nedre regionen

    Jag har de senaste åren haft ont till och från på lite nedanför naveln på vänster sida, värst vid och efter samlag. Om jag ligger ned och tar på stället där det gör ont känns det nästan som en knöl samt att jag blir illamående. Förut har det inte varit varje gång vid samlag men nu de senaste månaderna har det varit varje gång, känns som att något är i vägen och trycker. Det känns ungefär som mensvärk fast bara på en sida. Efter att jag fått blödning två gånger efter samlag så bokade jag in en tid hos gynekologen. Där hittade de inget men ett cellprov på livmoderhalsen togs för säkerhetsskull, jag tog ett prov för ett år sedan och det visade ingenting så jag tror inte det här provet kommer att visa något heller. Den enda förklaringen gynekologen hade var att min livmodershals ligger snett mot vänster sida men att det var fullt normalt och inte gick att göra något åt.


     


    Så min fråga är om någon annan har samma symptom och om ni vet på något sätt det går att lindra. Jag står snart inte ut, det är ju inte direkt roligt att ha sex när man vet att det bara gör ont... Och om det inte är livmoderhalsen som jävlas, är det någon idé att kolla upp tarmarna? Jag har tarmcancer i släkten.


     


    Jag är inte så gammal heller, 24 år...

Svar på tråden Problem i den nedre regionen