• Miniän­geln
    Äldre 25 Oct 13:49
    66313 visningar
    28 svar
    28
    66313

    killar och dataspel...

    Jag är stundvis så trött på min sambo. Han sitter och spelar "Warcraft" på datorn timme efter timme och varenda minut då han får chans till det. Har någon av er samma "problem" med sin kille?

    Jag känner mig åsidosatt, utanför och tråkig eftersom han inte vill umgås med mig. Jag känner mig också ibland mindre värd eftersom han hellre spelar spel än att vara med mig.

    Jag vill heller inte tjata på honom att sluta spela för hur kul tycker han att jag är då?

    Jag lider ibland bara i min tysthet. Ja, jag vet att jag borde prata med honom men hur ska jag lägga fram det utan att vara en tjatig kärring som bara gnäller efter uppmärksamhet?

    Det känns som att det oftast är han som bestämmer i vårt lilla hushåll, och jag känner mig underlägsen på så sätt att det alltid är jag som ska anpassa mig.

    *gnäll gnäll*
    Jag är nog väldigt trött idag på allt och alla!
    /Kärringen

  • Svar på tråden killar och dataspel...
  • Miniän­geln
    Äldre 26 Oct 08:23
    #0

    Mitt intresse är katter och jag vill SÅÅÅ gärna skaffa två kattungar men han vill inte. DET skulle kunna sysselsätta mig medan han spelar men han har bestämt sig för att vi ska inte skaffa katter nu.

    Jag är ledsen för den skull också att hans åsikt inte går att rubba. Visserligen påverkar att skaffa katt honom också så han måste ju vara med och bestämma, men hans spelande påverkar ju mig så..?

    Jag får sätta mig ner och prata med honom nu idag om det här. Suck, jag är så trött ibland på att vara "flickvännen som måste prata".

Svar på tråden killar och dataspel...